İlk okul 3. sınıfa falan gidiyordum herhalde, bir gece, sadece küçük bir şaka yaptığım için, babam beni, kız çocuğunun dövülmeyeceği şekilde, erkek çocuğu gibi dövdü. Önce omuzlarımdan tutarak bacak arama sert bir tekme attı, sonra yine omuzlarımdan tutarak diziyle bir tekme attı, sonra da çömelerek koluyla bir şeyler yaptı !.. Ben nereme ne yaptığını, o psikopatlalıkla, o sapıklıkla, o her zaman ki gözü dönmüşlükle, ne olduğunu bile anlayamamıştım, gözlerim fal taşı gibi açılmıştı; biri 7, biri 2 yaşında olan iki kardeşim ve annem izliyorlardı olan biteni ! Annem sadece "kız çocuğu öyle dövülmez" diyebildi kenardan !
Babam, bana ömrüm boyunca unutamayacağım, her gün her saat her an aklımda kalacak olan, her hatırladığımda deli olacağım, her hatırladığımda günümün her anımın içine eden, onun o pis suratına her baktığımda nefretimi hatırlayacağım, bir o kadar da aciz olacağım, bir dert, bir öfke, bir anı, bir lanet bıraktı ! ! !
Sonra ben oturdum, o acıyla, o sızıyla, titreyerek, şaşkın bir şekilde, ödevimi yapmaya devam ettim, o da hiç bir şey olmamış gibi, oturdu televizyonunu izledi, çayını içti, kitabını gazetesini okudu !
Babam benim psikolojimi bozdu ! Babam benden kendisi gibi bir sapık, bir psikopat çıkardı ! Babam beni hasta etti ! babam beni istismar etti ! Babam benden her türlü yararlandı ! Babam beni her türlü yaraladı !
Babam beni her canı istediğinde neredeyse her gün dövdü, yorulana kadar dövdü, canı sıkılana kadar dövdü, ilgisi dağılana kadar dövdü, durdu durdu yine dövdü, aklına geldikçe dövdü, bir de üstüne taciz etti ! Sakallıydı, hacıydı, hocaydı, kimse fark etmedi, kimse anlamadı, annem ise sadece seyirci kaldı !
30 yaşıma geldim, bu gün bile bunlar hala sır ! Arada anneme söylüyorum "ne zaman beeee, saçmalama" diyor hep ! Babam ise zaten "ben seni ne zaman dövdüm" der her zaman ! Onlara göre bunlar hiç olmadı, hiç yaşanmadı, hep ben uydurdum, hep ben hayal ettim çünkü !
Babam, bana ömrüm boyunca unutamayacağım, her gün her saat her an aklımda kalacak olan, her hatırladığımda deli olacağım, her hatırladığımda günümün her anımın içine eden, onun o pis suratına her baktığımda nefretimi hatırlayacağım, bir o kadar da aciz olacağım, bir dert, bir öfke, bir anı, bir lanet bıraktı ! ! !
Sonra ben oturdum, o acıyla, o sızıyla, titreyerek, şaşkın bir şekilde, ödevimi yapmaya devam ettim, o da hiç bir şey olmamış gibi, oturdu televizyonunu izledi, çayını içti, kitabını gazetesini okudu !
Babam benim psikolojimi bozdu ! Babam benden kendisi gibi bir sapık, bir psikopat çıkardı ! Babam beni hasta etti ! babam beni istismar etti ! Babam benden her türlü yararlandı ! Babam beni her türlü yaraladı !
Babam beni her canı istediğinde neredeyse her gün dövdü, yorulana kadar dövdü, canı sıkılana kadar dövdü, ilgisi dağılana kadar dövdü, durdu durdu yine dövdü, aklına geldikçe dövdü, bir de üstüne taciz etti ! Sakallıydı, hacıydı, hocaydı, kimse fark etmedi, kimse anlamadı, annem ise sadece seyirci kaldı !
30 yaşıma geldim, bu gün bile bunlar hala sır ! Arada anneme söylüyorum "ne zaman beeee, saçmalama" diyor hep ! Babam ise zaten "ben seni ne zaman dövdüm" der her zaman ! Onlara göre bunlar hiç olmadı, hiç yaşanmadı, hep ben uydurdum, hep ben hayal ettim çünkü !
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar