Yaşlı insanlardan tiksinmeye başladım, psikolojim mi bozuk?

İnternette ifşa edilen kisiler hep yaşlı oluyor genelde, çocuk istismarcıları da yaşlı oluyor. Bende 18 yaşımdayken (şimdi 20yim) 40 yaşında biri tarafından taciz edilmiştim. Taciz derken fiziksel değil bir şeyler teklif etmişti anladınız işte terbiyesizce konuşmuştu.
Sonra internette sosyal medyadan genelde hep yaşlılar kötü mesajlar atıyor. Bundan mıdır bilmem artık yolda gördüğüm her yaşlı insana kötü gözle bakıyorum iğreniyorum onlardan. Yaslidan kastım 30 yaş üstü bütün erkekler.
Gerçekten tiksiniyorum çoğundan ve bu durum artık canımı sıkmaya başladı istemiyorum böyle olmak ne yapıcam ben?😞
Yaşlı insanlardan tiksinmeye başladım, psikolojim mi bozuk?
Cevapla