Ablam sarışın, beyaz tenli ve mavi gözlü olmasına rağmen ben niye karayım, beyaz ve sarı olmanın bir yolu yok mu?

Annem beyaz babam beyaz ben karayım. Ailemizde esmer pek yok sadece amcam ve babannem esmer onun esmerliği gelmiş bana geçmiş lanet olsun ya. Herkes süt gibi bir tenle gezerken ben aşağılık bir zibidi gibiyim. Ablam beni çok sever bende onu çok severim ama son günlerde ben onu çok fena kıskanıyorum ona kin kusmak istiyorum ama yapamıyorum. Ben takıntılı oldum. Avrupai bir yakışıklılığım olsun istiyorum mavi gözlü sarı saçlı beyaz tenli olmak istiyorum ama anam babam tüm dna nın güzelliklerini ablama basmış. Ya ağlayasım geliyo bunu sağlığımı etkileyecek şekilde sorun yaptım. 3 aydır bunları düşünüyorum soldum tükendim artık. Bana bir yardım edin içimi dökmek istecim ne yapabilirim? işin komik yanı beyaz tenli olmamama rağmen cildim hassas, güneşte kızarıyo. Beyaz değilim ama beyaz tenlilerin ne kötü özelliği varsa bana geçmiş. Allahın adeleti bu mu lan? Ah şu sktiğimin pigmenti, ah şu kara arap saçlarm bıktım bundan. Neşet ertaş dinleyip ağlıyorum a... q
Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ablam sarışın, beyaz tenli ve mavi gözlü olmasına rağmen ben niye karayım, beyaz ve sarı olmanın bir yolu yok mu?
Cevapla