İnsanlar ölüyor ölüyor? Birer birer kaybediyoruz aslında? Peki ya sen? Ya biz?

Bir dakika..

Sadece bir dakika durun bir bakın kendinize çevrenize. Varsa ailenize sevdiklerinize. Anneniz? Babanız? Belki de onların , anneleri babaları ölmüş değil mi? Doğmuşlar sen gibi, genç olmuş o olmuş bu olmuş sen olmuşsun ve hayatını sana adamışlar. Taa ki annesiz babasız kalsalar bile sana siper olmuşlar, tutunulacak kadar sağlam olmuşlar. Sen hayal edebiliyor musun senin için emektar olan birinin var olmadıgını? Bakın bir çevrenize. Sevilen oyuncular, sanatçılar vs herkesimden birileri ölüyor.. Hatıralar, eğlenmeler, yaşanmışlıklar zorluklar vs hepsi sadece yaşayanın aklında kalıyor ve gidiyor. Ya sen? Senin annen baban ya ölürse, hani bağırdığın üzdüğün? Olur ya hani hatadır olmuştur? Ya kaybedersen sevdiklerini? Takıntı yapma tabi ki sadece kıymet bil diyorum.. Beraber ızlenılen çızgı fılmler, yaramazlıklar, kavgalar gezmeler eğlenceler kahkahalar sohbetler anılar bakışmalar öğütler.. Hepsi yok oluyor..
Bunca gerçek gibi gerçek varken neden hala boş boş takılıyoruz? Burda hep trol saçmalık boş boş zevki şeyler nereye kadar? Ya bugünü ararsak? Kahvaltıda boğazlara takılırsa pişmanlıklar? Ya sadece gözlerini kapattıgında yaşatabılırsen sevdıklerını? Üstelik şu an da zaten yaşarken? Sevdiğin insanın boş yatağına her gun bakabılcen mı? Uzakta da olsa göz göze geldiğin o an aklında kalan bir hareketi ya da mimiği ya çıkmazsa hiç aklından? Sarmak istersen sıkıca? Ya dersen "beni şu zaman geri atsalar keşke" diye. Ölüm zaten hayal etmesi kötü.. Bir dahası olmayacak anlar, takılmalar, ziyaretler, gezip tozmalar güvenmeler sarılmalar vs.. Küçüğün yaşıtın büyüğün ne olursa.. Geri gelmeyecek anları hiç düşünüyor musun? "O an da ben ne yapıyordum off" diye iç çekersen ya bir gün? Bugünü beğenmez dünü ararsan, bugün dünde kalırsan ya da ne dünü ne bugünü farkına varmayıp başka kafada geçirirsen zamanını? Ne olur kaybetmeden, eksilmeden bir şeylerin kıymetini bilsek? Peki ya sen?

Ya sen gerçekten sevdiklerinin kıymetını bılıyor musun?

İnsanlar ölüyor ölüyor? Birer birer kaybediyoruz aslında? Peki ya sen? Ya biz?

İnsanlar ölüyor ölüyor? Birer birer kaybediyoruz aslında? Peki ya sen? Ya biz?
İnsanlar ölüyor ölüyor? Birer birer kaybediyoruz aslında? Peki ya sen? Ya biz?

İnsanlar ölüyor ölüyor? Birer birer kaybediyoruz aslında? Peki ya sen? Ya biz?

İnsanlar ölüyor ölüyor? Birer birer kaybediyoruz aslında? Peki ya sen? Ya biz?











Güncellemeler
+1 yıl
Kaybetmek seçilmiyor, kaybetmeden yaşanmıyor
İnsanlar ölüyor ölüyor? Birer birer kaybediyoruz aslında? Peki ya sen? Ya biz?
Cevapla