Kurtlar Vadisi izleyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz, bunlar benim tespitlerim sizin?

Benim edindiğim tespitlere göre özgüvenli görünmeye çalışıp aslında içten içe kendine güveni çok düşük olan tipler oluyor. Israrla izliyorlar çünkü kendilerini oradaki kabadayı adamlarla özdeştirip, onlar gibi davranmaya çalışıyorlar e sonuç? Tabii hüsran. Köseden kabadayı mı olur? Hah bir de çoğunlukla köse ve kısa boylu oluyorlar ki neyse onları da Allah yaratmış dalga geçmeyelim skdksf
Çok vahhhşi, haaşşin bakışlar atmaya çalışıp, rezil oluyorlar çoğunlukla fotoğraf çekimlerinde özellikle.
Sporla ilgilenenleri de çoğunlukta benim gözlemlediğim kadarıyla evet. Azıcık kas yapıp belki doğuştan yüzden gelen o koca eksiyi kapatabilirim belki diye düşünüyorlar, gerçi kas bile yapamıyorlaar :(:((
Hmm bir de inek oldukları doğrudur, her yerde kaybetmeyelim bari diyip kendilerini hayvan gibi derse vermekten gelmektedir bu eğilim de.
Son olarak "hayatında yoktur herhangi bir dişi, zaten beceremez bu işi. Bu ne biçim kovboooy?" Ahaha evet, kızlarla iletişim kuramaz bu arkadaşlar, anca sanaldan hatta onda bile çuvallarlar kı ya mam :(:88
Yalnız kovboyları dışlayalım.

Sizin düşünceleriniz nelerdir?
Güncellemeler
+1 yıl
oh my
Güncellemeler
+1 yıl
feels just like i don't try, looks so good i might die
all i know is eveybody loves me
Kurtlar Vadisi izleyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz, bunlar benim tespitlerim sizin?
Cevapla