La bu adamlar iskandinavyada doğsaydı beyaz tenli soylu bir adam gibi gözükmicek miydi?

La bu adamlar iskandinavyada doğsaydı beyaz tenli soylu  bir  adam gibi gözükmicek miydi?

Adam çoğunuzda daha beyaz ama türkiyede amele yanığı olmuş, bu isveçliler beyazız diye geziyolar, ebem güneş görmese o da beyaz olur pezolar.
La bu adamlar iskandinavyada doğsaydı beyaz tenli soylu  bir  adam gibi gözükmicek miydi?
Arkada kızlara bakan adama bakın çoğu isveçli o kadar bheyaz bile değil emük.

Aynen öyle gözükcekdi,
Hayır gene soysuz görünürdü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
La bu adamlar iskandinavyada doğsaydı beyaz tenli soylu bir adam gibi gözükmicek miydi?
Cevapla