Fal baktırdığım falcının dedikleri daha önce doğru çıkmıştı. Tekrar fal baktırdım. Siz olsaydınız ne yapardınız?

Türkiye'nin falcısı diye adlandırılan ve gerçekten kalp gözü açık bi insana fal baktırdım. Daha önce de baktırmıştım, tüm hayatımı bilmişti. İlişkimin sonunu da bilmişti fakat o zaman dikkate almadım ve ilişkim gerçekten tam da dediği tarihte dediği gibi bitmişti. Yine baktırdım; şu an hayatımda olan insanla kader çizgimin olmadığını söyledi. Hatta hayatımda kalıcak evleneceğim insanın adını filan söyledi. Geçen sefer dikkate almamıştım ama yaşamıştım dediklerini. Şimdi ne yapıcağımı bilmiyorum. Fala inanma vs yorumlara gerek yok çünkü kadın türkiyenin falcısı ve herşeyinizi tarif edebilecek kadar da kalp gözü açık biri.
Fal baktırdığım falcının dedikleri daha önce doğru çıkmıştı. Tekrar fal baktırdım. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla