Elimde sargı var su değmemesi lazım ama rüyalandım bir bakın ne yapmam gerek?

merhabalar elimde 12 tane dikiş var üzerinde 3 kat sargı var ve doktor üzerine basabasa su değmeyecek değerse iltihap kapar sonu kötü olur dedi. bende tamam diyip duşa girerken falan streç filmle sardım kolumu. yaklaşık 3 haftadır afedersiniz kendimi tatmin etmiyorum herşey yolundaydı ama bu sabah rüya gördüm ve afedersiniz geldim. tam boşalırken uyandım ve durduramadım. bir damla kadar meni gelmiş. boy abdesti sargıdan dolayı alamıyorum bu durumda ne yapmam lazım.
Elimde sargı var su değmemesi lazım ama rüyalandım bir bakın ne yapmam gerek?
Cevapla