Soruyorum ben mi fazla abartıyorum yoksa bu adam cidden çok yakışıklı değil mi?

özellikle erkeklerin görüşünü almak istiyorum gerçekci olun
soruyorum ben mi fazla abartıyorum yoksa bu adam cidden çok yakışıklı değil mi????
Soruyorum ben mi fazla abartıyorum yoksa bu adam cidden çok yakışıklı değil mi?
Cevapla