Şelale gibi sana akarım mı demek istiyor? Kafamın içinde çiçekler böcekler var benden uzak dur mi demek istiyor?



Bunlar 3 evreli bölünme yaşıyorlar. Döngü şelale, ot , saksı şeklinde. Gençliğimde şelale dibinde biten bir ciçektim diyor ilk evrede ki model. Sonra hayat şartları insanlar falan kırdı kopardı diyor , yere atıldığını ve bir ottan farkım kalmadığını vurguluyor ikinci evrede ki model. Sonra bir inek geldi beni yedi, gidip dışkısını yaptı ve gübre olup girdim bir saksıya diyor Artık hatalarımdan ders aldım hayatı ögrendim ve o çiçek, gübre ve saksı da tekrar hayat buldu diyor üçüncü evredeki model. Gel gör ki atı alan üsküdarı geçti.
Bak ben 38 yaşındayım, profildeki foto şuanki halim. Ben kendimi gizlemiyorum sen niye gizliyorsun? üstelik sorduğun soru gizlenmeni gerektirecek bir soru da değil. Erkeklerin profillerine koydukları resimler kendi tercihleri. Gizlenmekte senin gibilerin tercihi.
Çünkü artık ergenliģin beğenilme arzusundan sıyrılmış oluyorlar. Kendi hallerinde takılıyorlar
kesinlikle doğru
hahahaha D
jhsgjshsjkhskjkls
abi ne güldüm ya :D jhgsjhksj :D::D
Cevap
71Cevap
Valla ben açık açık kendi fotomu koyuyorum.. kimseden gizlenecek bir şey yapmadım.. Ben buyum..
Kendini uyduruk fotoğrafların ardına gizleyenler ise:
-Evli olabilir.
-Çirkin olabilir.
-Sanal seks gibi zırvalıklar için burada olabilir..
Ben akıllandım uslandım iyi adamım ben korkma gel çok gördüm geçirdim ne istediğimi biliyorum düzenli hayat falan filan iyi erkek olurum tabi bunlar sadece imaj işte göstermelik uzak durabilirsin bence de 😄
Adam kalabaliktan boyle gereksiz dusunen insanlardan bunalmis huzurun dogada oldugunu bildigi icin olmasin
İsteyen istediğini istediği şekilde profil resmi yapabilir ツ insanları profil resmi gibi amaçsız şeylerle yargılamak saçma ツ
Ben 31 yaşındayım gece mavisi fotosunu koymuşsun asil yanlızlık yazıyor profil de bu düşüncem benim için geçerli değil
Vefat eden bir siyasetcimiz çapkınlığında evine bir bayanla giderken yakalanınca eve çicekleri sulamaya gittim diye bir sözü vardı ondan 😂😂😂
30 yaş üstü dedin beni de arada yedin. Açılın bir bişi söylicem. Bana baksana sen bana...
belkide dogayı sevdiklerini ifade ediyorlar kendileri olamazmı?
Bu mantikla benim profil fotomu yorumlama sen bence :) :)
Cok cirkiniz insan icine cikacak halimiz yok ondan:)
ya rr ak resmi koysak hoşunuza gider dimi m k k*ş*rı seni...
Aynen bende onu fark ettim, kafamda hormon var uzak dur diyor :))
Elvis binayı terk edince, çiçeğe böceğe, suya şelaleye veriyoruz kendimizi.
Ben 40-50 yasina gelince profil fotograflarimi kaktüs yapacagim 😁
amcamda böyle koyuyodu amcama sordum öylesine koyuyorum dedi :D
Artık huzur istiyorlar bunu da bu şekilde gösteriyorlar.
Gerçeklerle yüzleştikleri için ( yani ahım gitmiş vahım kalmış bu saatten sonra arzular şelale ) demek istiyorlar
onlar ozelde penis gosterenlerden olabilir bazıları belki.. sandıgından fazlasını gosteriyo olabilirler yani.. :D
Yaslandiklari için kendilerini begenmiyorlar sanırım
Vay Arkadaş o fotoğraf tan bu anlamı çıkaran ilk kizsin
"OT"uz yaşındayız ya o yüzden.
Örnek 1 bknz ks sakinleri
Eşşeğe kaymış at gibi hissediyorlardır.
Kahkaha attım ya 😂😂👌
doğayı seviyorlar işte
Hiç öyle takıntılarım olmadı :)
Ahahaha ibretlik tespit
Yooo nerde hani... Buggsy var bende...
Psikopat_hatun diyor Kİ güzel tespit :)
Sübliminal mesaj veriyolar :)
Dogayi koru yeşili sev ayiyi op demek istiolar ;)
Recep amcan seni seviyorda olabilir :D
Öyle miymiş harbiden :D
Sende onlara yakinmişsin sesizlik
Bir de senin profil fotonu gorebileydik..
😄😄😃😆 bu dusuncelerinize hayranim hajsjsj
Kendi fotografini koyan iyidir
yuhh mk paranoyanın dibi
hahah güzel bir tespit :d
Saksı değil onlar. Saksı muamelesi yapamazsınız
off offf senin kafa gitmiş
ben onlardan değilim..
Şelale gibi akarım ahahah
Gizli olmaktan iyidir be
Cani oyle istiyodur knk
Sanarım 20 yaşta demeliydim
De knk
Ben direk sokarım dikeni diyorum
Yavaş yavaş toprak çekiyor da ondan
acaba ben de mı oyle olacagım
boş beyinliler düşünsün boş durmasın dye
Kim diyor buyrun burdan yakın
Yok öyle bir şey uydurma
Ben bundan daha beterim diyor heralde reis 😂
Çiçek gibi adamız diyolar
gizli olmaktan daha iyi
evlilir ve/veya sevgililileri var :)
Benim frofili hiç görmedin sanırım
Benim profilde yok öyle birşey
Hiç koymayanlar ne oluyor peki?
gizlilik prensibimiz :)
Hönkkk🙄🙄algı sorunu var galiba
Şelale ederim seni diyor ellaham.
Hahahaa bana amca demesinler demek istiyo sanirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar