
Bu nedir böyle be kardeşim. Bu reklama ayar oluyorum bildiğin. Eskiden ped yoktu bişey yoktu, kadınlar kural yazamıyor muydu yani? Ne alaka kardeşim bana bunu açıklayın bu ne saçmalık ya?
#AudemarsPiguet 👑

Regl doneminde yazili olmayan kurallar vardir. Ince bir pantolon giyemezsin, acik renk giyemezsin, rahatca oturup kalkamazsin... iyi bir ped bu sorunlari buyuk olcude cozer. Yani senin icin anlamli olmasa da kurallari bastam yazdigi dogrudur ;)
Hayır kabul etmiyorum
Mesela regl döneminde beyaz giyilmez, spor yapılmaz, evden çıkılmaz gibi kişisel kurallar koyarız. Kişiye göre farklılık gösterir ama orkid sızdırmadığı için beyaz giyilip spor yapılabilir diyor. Aciklayabildik mi bayım?
Açıklayamadınız. Kabul etmiyorum bunları. Regl kadın evinden dışarı çıkmayacak!
Sana soracaktık 😒
Ama sorun ya, ben harika çözümlerin adamıyım. Ayrıca regl olan kişi voleybol oynamasın abi şart mı?
Belki şart mesleği o ise?
Ben anlamam. Oynamasın 😏
orkid, molped, kotex
haydi biraz seks
aklıma istemsizce geldi :)
Ya ulan hahaha! 😂
Hiç güleceğim yoktu kardeşim sağolasın.
lan kafiyeyi tutturamadım seks diye yazmalıydım asdadd :)
kuralları baştan yaz derken özel günlerinizde kendinizi kapatmayın kızlar takılın demek istiyor :)
Bende ozellikle o reklamlarda kadinlarin poposunu yakindan cekmeyi anlamiyorum. Hayrdir ya gotunu gosterince ne oluyo. Icinden kani mi gormeye calisiyon tobest mallar
Aynen haklısın haklısın. Ayrıca regl olan kadın da voleybol oynamasın abi haksız mıyım?
Bu reklama bende ayar oluyorum, her yerde karşıma çıkıyor
Kadınlara da ayar olmaya başladım. Birini çevirip “naptın kuralları baştan yazabildin mi?” diye sormak istiyorum.
Amaç reklamin konuşulması dikkat çekmesi
Bak dikkat çekiyor😅😅😅
Ama beni sinirlendiriyor
Benimde sinir olduğum reklamlar var 😅 didi reklami mesela 😅😅
Ya o da bambaşka birşey onu hiç konuşmayalım tansiyonum oynayacak
Ahaha :D. Soruyu okurken koptum ya.. Nil ablaya soralım mı gençler
Bir bayan olarak nefret duyuyorum bu reklamdanda, orkitten de😒😒😒😒
Ped ve kural yazma arasındaki alakayı bulamıyorum, zekam mı kıt nedir açıklık istiyorum bu konuya!
sızma yapar diye düşünüp oturduğunyerde kalma gez dolaş rahat ol demek
Yok canım başka?
Hahshhahahhau aynen bana da çok saçma geliyor reklama verip salak salak konuşuyorlar
Böyle alakasız mantıksız saçma sloganlar beni deli ediyor deli! Hayır yani ped ulan bu?
herşeye bir anlam yüklemeye kalsarsak ooooo
Anlamsız şeylere katlanamıyprum…
fazla kafa yormaa beyin yanarr
Yanmaz sen rahat ol.
Sen yalnis anlamissin. Sen izleme bu reklami
Evet gözlerimi kapatacağım artıp abla.
Zaten erkekler icin degil. Babam o reklamlar. cikinca kanalo degistriyor. Sen oyle yap. Abla degilim ayrica. senden kucuyum.
Değiştirmiyorum, inadına seyredip küfür edeceğim!
Et. Hakkindir
Sana ne bundan derdi seni mi geeeeerdii defol
Evet. Sakıncası mı var?
Yeni sayfa aç kanatlı olsun dyo
Ped olmayınca sayfa açılmıyor mu yani?
Bende anlamadım :D sjssh
Ben anlarsam sana da açıklarım.
Kirlenmek güzeldir den daha anlamlı bence 😄😄
Bak o da ilginçmiş. Kirlenmenin nesi güzel olsun
Bilemem artık nasıl düşünüyorlarsa
Regl iken kisitlanan seyler kisitlanmasin diyo
Yok ya?
Anlamamışsın.
Anlamadığım için sordum zaten, sen bunu anlayamamışsın.
Sana ne
Tokatlarım seni, ukala 👋🏻
Asma suratını tamam. Ama kendin terslik yaptın, kaşındın benim suçum yok. Hadi hadi asma.
Sakin ol sampiyon ✋
Sakinim sakinim. Hadi bana bir bardak soğuk su getir abicim.
Ok bekle getiriyorum
Bilmiyoruz😂
Aynen öyle çok gööötlerini kaldırıyorlar 😀
Ya kural yazmakla ped arasındaki alakayı açıklasınlar bana başka birşey istemiyorum kardeşim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar