Okulu seviyor musunuz? Soru açık ve net :D Maksat eğlenmek
Hayır!
-------->A
--------> B
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Okulu sevmiyorum.Neden mi? Çünkü okuldaki kurallar gereksiz olduğu kadar katı.Okuldaki kafalar despot , okuldaki insanlar ayrımcı.Sevmiyorum çünkü okul benim hayallerimi kısıtlıyor ve hayallerime giden yolda değil.Hepimiz biliyoruz ki ODTÜ'yü de bitirsek yine maddi durumu üst seviyede olan herzaman 5-0 önde Türkiye'de.Bugün üniversiteden mezun olan gidip Burger King’de garson olarak çalışıyor açıkçası hayallerinin bu olduğunu, yıllarca bunun için çalıştıklarını sanmıyorum. Okulda bize sadece sınavdan sonra beynimizden uçup gidecek şeyler öğretiliyor. Hiçbir iyi yanı yok. Okul özgürlüğümü elimden alıyor, okul aklımı köreltiyor , okul gençliğimi benden çalıyor. Okul bana işkence gibi geliyor !
Olumlu olumsuz cevap verdiğimde, eğlenecek misin sen şimdi ? Ne insanlarsınız allah belağızı vere.
Tatildeyken okulu, okuldayken tatili özlüyorum!
Cevap
7Cevap
eğitim şart
her yaşta
kızlar okuyacak bu ülkede!
Okullar bitti 3 ay çekeriz artık böyle soruları
Liseli ergenler viremez buraya :)
sende virme o zaman
H ahahaha
Sevilecek okul var da biz mi sevmedik :)
Keşek okuma yaşıma geri dönsem güzeldi be :D
o dönemler geçti sevmiyorum:)
Okulu değil de , okulda ki ortamı seviyorum.
Seviyorum.
okul mazide kaldı...
Hayırrrr:)))))
Evet seviyordum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar