Gülmek her insana yakışır mı sizce, gülmek yakışmıyorsa o insan güzel değil midir?

Fark ettim ki her insana yakışmıyo gülmek yani mecazi anlamda söylemiyorum suratına yakışmıyo, bence tabi. Peki ya sizce, gülmek her insana yakışır mı sizce, gülmek yakışmıyorsa o insan güzel değil midir? Sizce de bence mi?
Gülmek her insana yakışır mı sizce, gülmek yakışmıyorsa o insan güzel değil midir?
Cevapla