Okuduğum kitaplar ve izlediğim filmlerden çok etkileniyorum?

Çok etkileniyorum kendimi ordaki kişilerle olaylarla birleştiriyorum sanki ben yaşamışım gibi hissediyorum kotu bişey olunca birkaç gun ağlıyorum aklıma geldikçe iyi bişey olunca mutlu oluyorum sizce neden oluyo bu durum?
Okuduğum kitaplar ve izlediğim filmlerden çok etkileniyorum?
Cevapla