Arkadaşlar bizim oturduğumuz yerlerde mezarlıklar var, ben saat gece 10-11 saatlerinde mezarlığın yanından geçerken, etrafta kimsede yoktu, fısıltı ile konuşma sesleri geldi, ulan dedim acaba bana mı öyle geldi? ama cidden ses geliyordu, korktum ama sesin nereden geldiğinide merak ettim, karşı tarafa geçtim, mezarlıklar görünüyordu ama içinde kimsede yoktu, besmele ve dua okuya okuya geçip gittim. cidden korkutucuydu.
Daha sonra yazın başındada benim kuzenim var bu 20li yaşlarında bununla arkadaşı gece saatlerinde o mezarın üst tarafından giderken bebek ağlaması sesi ve arapça dua duyup korkup kaçmışlar.
Kuzenim ise tam bir aptal daha halen bana gel olum mezarın içinden gidelim diyor gece gece, ergen macera yaşamak istiyor.
Birdaha da asla gitmem, yeminle korktum.
Bu sesler ne olabilir, gece saatlerinde 3 harfliler mi oluyor mezarlıkta?
Daha sonra yazın başındada benim kuzenim var bu 20li yaşlarında bununla arkadaşı gece saatlerinde o mezarın üst tarafından giderken bebek ağlaması sesi ve arapça dua duyup korkup kaçmışlar.
Kuzenim ise tam bir aptal daha halen bana gel olum mezarın içinden gidelim diyor gece gece, ergen macera yaşamak istiyor.
Birdaha da asla gitmem, yeminle korktum.
Bu sesler ne olabilir, gece saatlerinde 3 harfliler mi oluyor mezarlıkta?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar