Türkiyede polislerin fotoğraf çekilmesi ve bunu internette yayınlanması yasak degil mi?

Özellikle polisi tek basinayken cekince internete koyuyorlar. Bunun icin izin almaları gerekmez mi? İkincisi polislerin sosyal medya hesapları da vardır illaki. Ciddi olmaları gerekmiyor mu. Bu da mı yasak değil?

Merak ettim, aciklayabilir misiniz? Teşekkürler.
Türkiyede polislerin fotoğraf çekilmesi ve bunu internette yayınlanması yasak degil mi?
Cevapla