Dayınızı seviyor musunuz? ya da ailede en çok kime düşkünsünüz?

Babamdan nefret ediyorum bana dayım babalık yaptı binasının adı bile Çağla. üniversiteye gidiyorum sanki gelin çıkıyorum ağladı sarıldı helalik aldım babamdan bu ilgiyi görmedim kurtulcam diye seviniyorum ondan ama dayımı çok özlerim.
Dayınızı seviyor musunuz? ya da ailede en çok kime düşkünsünüz?
Cevapla