karanlıkta bir brad pitt bir johnny depp gibiyim. hiç farkımız yok ama ne zaman ki ışıklar açılıyor o zaman işte yüzüme bakan yok.
ne yapmalı ne etmeli?
ne yapmalı ne etmeli?
Kese kağıdıyla gezilebilir mesela, pek ışık geçirmez nasılsa hihoh.
karanlıkların adamı dedikleri bu olsa gerek
Karanlıkta ben de senin gibiyim kardeşim 😎😂
Cevap
1Cevap
bir şapka tasarla ışık almadan yüzünün karanlıkta kalmasını sağlasın ya da yüzüne kese kağdı geçir
internetten edindiğim bilgiler kadar bilgim var, onun dışında hep beslemek istemişimdir kakaduları severim *-*
mantıklı
Zorro maskesi oneriyorum..
karanlıkta tavla. böyle loş bar ortamı filan :)
Karanlıkta otur sürekli
Gece lambası tak yuzune:))
Karanlıktayken iyiysen iyisindir
Al benden de o kadar :/
Kim. sen mi :)
Benim gozlermi bozuk
karanlıkta gez o zaman 😕
Karanlikta gez sjdj
Karanlıkda yaşa
Karanlıkta gez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar