Karanlıkta çok yakışıklıyım ama aydınlıkta yüzüme bakan yok. nasıl çözerim bu sorunu?

karanlıkta bir brad pitt bir johnny depp gibiyim. hiç farkımız yok ama ne zaman ki ışıklar açılıyor o zaman işte yüzüme bakan yok.
ne yapmalı ne etmeli?
Karanlıkta çok yakışıklıyım ama aydınlıkta yüzüme bakan yok. nasıl çözerim bu sorunu?
Cevapla