
Bayram harçlığı bayramın en güzel adeti 😉
Cimrilik yapmayın Allah cimri olanı sevmez 😉

küçüklüğümden beri büyükbabam 10 nun ustune cıkmadı ya geldim 20 yasına hala aynı Allah uzun ömür versin pek cimri valla :) Uzun zaman oldu harçlık almayalı ama her bayram adettendir verir evın tek kızıyım gozunde kucuk gorunuyorum hala ama bu bayramda 10 nun ustune cıkmaz emınım :D
Hahaha 😂 😂 çok güldüm ya
Arada bende gülüyorum ama bunada şükür ne diim :D benim bayramda buyukbabamda 2 tl aldıgımda oldugu ıcın sorun yok :D 10 ona cok gelıyor her halınden bellı bu arada ( dedoşum seni seviyorum :) ) görmüyo gercı ama olsun ya :D
:) benimkiler bonkör mus ya seni görünce anladım olsun canım ya şekerden iyidir 😉
aynen dimi hem eli acık dağ gıbı babam var ya kaparız bırkac yuzluk ;)
Ben alıyorum 😂😂
ananemden alcam ama bır yandanda cocuklara ıkı katını dagıtıcam
Sende mi hala alanlardansin 😉
Ne alması, yıllardır topladıklarımın fazlasını dağıtıyorum :\
Tamam aranan bonkör bulundu 😉
Hahah 😂 vergi indirimi çok aldın cebin dolmuştur senin konum at 😉
Tamam sana vergi demiyecem.
Sana vergi yerine ne söyleyim
Verginin diğer manası nedir
Vergi mukellefimi
Vergi mi 😁😁😁
Benim kasa hala boş uyanık mükellef kaynıyor etraf 😉
😁😁😁
Sen kesinlikle kayserilisin
Üstüne devlet sana bayram harçlığı da versin mj malum mukellefsin 😉
Bir kahve ye senin o kara defterine bakmam imkansız 😉
Yok yahu ne kayserilisi, güvenilir, iş bilen, çok para istemeyen bir muhasebeci arayan sade bir vatandaşım :))
Devlet bana bugün harçlık verse, yarın harçlığın damga vergisini ister, 5 yıl sonra da "hani harçlık vermiştim ya, onu ben faiziyle geri almak durumundayım" der. Devletin beleş balı, acıdır :)
Pekala, önce yemek sonra tatlı, üstüne kahve? :)
Cevap
20Cevap
Ortaya karışık 100 alıp 5 veriyom :D Kuzenler var küçük onlara 5 TL falan veriyom seviniyo kerata :D Kendimden biliyorum bende sevinirdim -_- Şimdi 5 verene sövüyorum o ayrı :D
Almiyorum ama vermeyecegim henuz ogrenciyim tadini doya doya yasamaliyim bir kac yil sonra cebime akrep sokariz olmadi :D
Harçlığa ihtiyacım yok ama mahalledeki sevdiğim bıcırıklara veriyorum 😊
Bonkör motoo 🙈🙈
Her bayram -2000 :-) gençler mutlu olsun adet yerini bulsun. Bizden esirgendi biz esirgemeyelim :-)
İlk defa verecez sanıyorum.. İşe başlamak da ayrı sorumluluk gerektiyomuş malesef :(
Biz harçlık veriyoruz. Hayırlısı ile bayram gelsin. Bütçemize göre veririz elbet.
geçen bayram sadece amcam verdi :D babam bile vermiyor :D
Babam belki verir o kadar 😂 diğerleri artık büyüdü diye düşünüp vermiyorlar sanırım 😂😂😂
Bir kişi hala harclik veriyor oda sagolsun çocuklugmda bayram boyu topladigim hepsine bedel :)
alıyorum alıyorum :D çocuksun sen daha diyolar :D :D
Babam ve ananem harici herkes pis cimri 👿👿
Hahah 😂 😂 babalar veli nimet
alma döneminden çokk uzaklaştım veriyorum :)
Aslında bunun yaşı yok rahmetli dedem annemlere her bayram verirdi yaşları kaç olsada 😊
güzelmiş bizde o durum hep var bayramı beklemeyiz benden önce gelen 3 torunu var babamın bayram onlara güzel :)
Evet bizde o durum var aile içerisinde olur baba çocuklarına evli bekar çalışan veya calismasin verir 😊
veriyoz... ocama incir ağacı dikerler yine
Cimrilik yokk 😉😉
Harcliksiz olmaz kucuklerime veririm 😊
Ne kadar dusuncelisin 😶
Almiyoruz, ama veriyoruz :)
Ceplerden akrep çıksın 😉
Elimi öpen herkese harçlık var:)
Ooo bir bonkör daha 😉
Biz harclik veren kisma gectik uzun xamandir;)
Hem alıp hem veriyorum
Alıyorum valla, kocamdan bile
Almıyorumda vermıyorumda
veririm ya ivihh yiğenlerime
Harçlık bizden geçti ya
Arada veririm 😊😊😅😅
ben harçlık veriyorum 😁
Veriyorum ben artık :)
başladı yine harçlık muhabbetleri
babam verir zorla birde abim den alırım 😂😂
abimden alcam slsndnkd
Ne harçlığı be :D
İkisinde yapmıyorum
Veririm..
Alıyorum vermiyorum.
Veriyoruz
Veriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar