Ben ağlayınca neden kimsenin umrunda değilim ama onlar üzülünce neden bana cepe alıyorlar 😢?

Ailemden biriyle aram soguk ve digerleri de ben küçüğüm diye bana cepe alıyorlar. Ya ben ağladım canımdan vazgeçtim onlarin basksi yuzunden kaç kere abimden yardim istedim. Evine kabul etmedi. Kimse zerre umursamadi. Simdi ben alttan almıyorm diye bana soguklar. Artık anladım hep yalandan davranicam onlara. Zerre sevgi olmasin icimde.
Güncellemeler
+1 yıl
Neden dalga geciyorsunuz
Ben ağlayınca neden kimsenin umrunda değilim ama onlar üzülünce neden bana cepe alıyorlar 😢?
Cevapla