Namaz kılmak içimden gelmiyor. Sanki boşuna namaz kılıyormuşum gibi geliyor. Gerçektende öyle mi acaba?

Ben yıllarca Allahın emir ve yanaklarına itina ile uymaya çalıştım. Ancak uymayan insanlara bakıyorum da bu hayatta çok daha mutlular. Bu hayatta bir yüzüm gülmedi. Tam mutlu oluyorum derken hayatım daha büyük felaketlere sürükleniyor. Artık ne namaz kılmak ne dua etmek içimden gelmiyor.
Namaz kılmak içimden gelmiyor. Sanki boşuna namaz kılıyormuşum gibi geliyor. Gerçektende öyle mi acaba?
Cevapla