Zeki Müren, tasarladığı bu ayakkabı sayesinde 1.74 olan boyunu 2 metreye kadar çıkarabiliyordu.
Usta sanatçımızı saygı ve sevgiyle anıyoruz.

Usta sanatçımızı saygı ve sevgiyle anıyoruz.


Paranın gözü kör olsun bende istiyorum bunlardan. ( Şaka felan yapıyorum da Mekanı Cennet olsun.)
İlginç
Evine gittim bide ben onun evini gor bide sen bunlar neki gitmez olaydım
Caginin otesindeydi. Dun anisina Bardakci'da bir duble cektim.
Cevap
4Cevap
Desene bizim ülkemizde yıllar önce bir Lady Gaga varmış zaten
iğrenç ya çok yüksek heykel gibi bunu giydi mi gerçekten
Ayakkabı ayakkabı değil , gökdelen mübarek.. 😂
Dertli gönüllere giren işte benim Zeki Müren...
Lady Gaga'nınkiler halt etmiş bunun yanında🙄
Gereksiz bir ayakkabı. Boyumu kabullendim ben
Lady Gaga gibi ahaha :D
Siyah olsa asik olurdum
Rengi modeli güzel ama çok yüksek
şu an yaşasaydı layd gaga ya rakip olurdu
estağfurullah :)
çok garip
deli saçması
Maşallah jencjsnnd
yürünüyo mu bunla
maşallah :D
Ben de isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar