ben tandır diyorum
tavuk bulamadım et vardı idare edin :D


tavuk bulamadım et vardı idare edin :D




Ikiside!! Ben 3 yarim doner 1 cig kofte yiyrum tek seferde fark etmez bir ekmek yarim 2 tombik banzen 1-2 cigkofte litrelik ayran/kola ❤❤ yemekkkkk
tavuk döneri hiç tandır arası yemedim de zaten sevmem
Ne düşünüyorsun bence hakkında
www.kizlarsoruyor.com/.../a73216-sizcede-kufuru-hak-etmiyor-mu
Cevap
10Cevap
Tombik döneri her türlü gömerim...
Kardeş gece gece açız be
Ekmek arası güzel oluyor. Lavaş da iyi.
Gece gece ayiptir yahu 😩😩
of ya bu saatte oldu mu bu
Fakirim ben, her türlüsünü yerim.
açım ben -_-
ekmek arası 1 kilo döner
tandır tabi
tavuk iyidir
tandır güzel oluyor
Lavaşla
Tombik
Ekmek arası
Ekmek arası
Farketmez
gobit ekmeği olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar