Umut fakirin ekmeğidir derler siz ne düşünüyorsunuz?

Eveet umut olmasa belki biz olamayız. Umut nezaman güzel şeydir ne güzel bir duygu... Umudumuz olmasa hayallerimiz olmazdı...

Umut fakirin ekmeğidir derler siz ne düşünüyorsunuz?

Umut herzaman var olmalıdır. Asla kaybetmememiz gereken bir olgudur. Hayatta hep umut ederiz. İş başvurusu yapıp olsun dersin eşiniz hamiledir kız olsun erkek olsun deriz. Sınava gireriz istediğim bölüm olsun diye umut ederiz. Umutlarımız bizi hayallere götüren yollarımızdır.

Umut fakirin ekmeğidir derler siz ne düşünüyorsunuz?

Umut etmekten vazgeçmeyin pes etmeyin elbet bir gün hayat bize isteklerimizi vericektir. Siz yeterki umut etmeyi bırakmayın. Belki fakirin ekmeği belki zenginin cebindeki parasıdır umut kimbilir?
Umut fakirin ekmeğidir derler siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla