Eveet umut olmasa belki biz olamayız. Umut nezaman güzel şeydir ne güzel bir duygu... Umudumuz olmasa hayallerimiz olmazdı...
Umut herzaman var olmalıdır. Asla kaybetmememiz gereken bir olgudur. Hayatta hep umut ederiz. İş başvurusu yapıp olsun dersin eşiniz hamiledir kız olsun erkek olsun deriz. Sınava gireriz istediğim bölüm olsun diye umut ederiz. Umutlarımız bizi hayallere götüren yollarımızdır.
Umut etmekten vazgeçmeyin pes etmeyin elbet bir gün hayat bize isteklerimizi vericektir. Siz yeterki umut etmeyi bırakmayın. Belki fakirin ekmeği belki zenginin cebindeki parasıdır umut kimbilir?
Umut fakirin ekmeğidir derler siz ne düşünüyorsunuz?
Umut bir afyondur. Teselli etmek içini insanların uydurduğu bir yalandır. Umut sadece dini olarak gerçekçi bir kavramdır. Din dışındaki umut bir kandırmacadır. Hayata umutla bakanlar dıoğuştan mutlu olanlardır. Umutsuz olarak bakanlar doğuştan mutsuz olanlardır. Böyle şeylere inanan insanlar kendilerini tatmin ediyor sadece ya da hayatta mutlular :D
umut aslında ekmek değildir, umut hayaldir. Umutsuzluk ise gerçek. Hayale koşup gerçeği yakalarız bir nebze. Doğruya koşup yalnışa düşmek gibi. Umut etmek ölümüne ücretsiz olduğu için umut güzeldir. umut et, umud ticarete dökülmeden. satılıp dökülmeden
Hahhahaa güzel sözlerin için söyledim şiir gibi geldi bizim yukardaki oğlan isyanlarda halil sezai açmış haftada bir çocuk isyan ediyor birazdan yukarı çıkıp umut aşılamay düşünüyorum kendisine😂
hahahah. Çal kapıyı çocuk çıkınca minur özkula bağla. Ben bir karıncayı incitmemiş yaşar usta, müziği kapatmazsan kolonlarla seni çok fena incitirim. :D
Sen mi büyüksün benmii hayır beennn büyüğümm beennn diyimmi? 😂😂😂 tipine baksan rock star dersin arada müslüm babaya bağlıyor cumartssi geceleri alt üstlü jiletliyoruz kendimizi😂😂
tamam isyan ediyon da neye göre kime göre ve kime. hele gel otur şöle, aplam bak kulaklık diye bişe icat etmişler, he yok ben takmayı sevmiyom dersen bizim caminin imamları çok güzel pamuk takıyor. Tamam hadi salıcakla kal. :)
O yüzden çoğu dini terörist guruplar sosyal ağlarda öyle kişiler peşinde Ve çoğu amaçlarına ulaşıyorlar. Sırf bu itler için hayata meyden okumak en doğrusu, her ne olursa olsun, pes etmemeli :)
Hayat inişlerle çıkışlarla doludur. Her gün şehit haberleri almaktayız, her gün birkaç çöcuk yetim kalıyor, her gün bir anne, bir baba onca zorlukla yetiştirmiş evladını toprağa veriyor, işte biz öylelerini örnek alıp düşmana inat hayata tutulmalıyız. Bazen başıma gelince onları düşünür ve hep şükrederim :) her zaman beterin beteri var olduğunu bilmek bana yeterince umut veriyor zaten :)
En İyi Cevaplar