Hiç yolda yürürken karşı cinsle çarpışıp kitaplarınız yere düştü mü?
Yoksa sadece filmlerde mi oluyor bu 😂
Yoksa sadece filmlerde mi oluyor bu 😂
''akşam oldu böyle olduuuuu'' demesiyle irkildim, aklım fasulyedeki indirime gitmişti. aaa meyve alacaktım diye aniden dönmemle birlikte çarpıştık.. brandayı tutan iplerden kaçarken birbirimizi bulmuştuk. ben onun düşen domateslerini topladım, o mahcup bir şekilde gözlerime bakıyordu. arada onun ezik domateslerini fark ettirmeden kendi poşetimdeki sağlamlar ile değiştiriyordum.
''sen poşeti aç ben doldurayım'' dedim usulca..
eli domatesin kenarından elime değdi..
''önüne baksana hayvan'' dedi ve gitti
Anlayışsızmış
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
-dikkat etsene be hayvan !
-sen dikkat et lan kıza bak bağırıyor bir de !
-bi çakarım görürsün kime dikleniyorsun lan sen?
Kitaplar filmlerdeki gibi düşse de son Türk yapımı trajedik bir son
olmuştu lisede ama o hayvan basıp gitmişti öyle romantik bir an yaşamadık yani 😂
Cevap
95Cevap
23 yıllık ömrümde öyle birşey ne yaşadım ne gördüm. . .
Bir garson kız çok hosuma gitmiski kibar tatlı dilliydi. Çok iyi kızdı. Hayatımda ki ilk bahşişimi bu kıza vereyim dedim. ondada almadı kız küçük mü düştü diye çok üzüldüm hep aklıma gelir.
Yani aşk meşk o sekil şeyler filmlerde güzel durur. Filmlerle bütündür ben misal yarın kıza carpip kitaplarını dusursem. G erizekalı önüne baksana der.
Başıma geldi de salakça bir şey yaptım çok da güzel kızdı bak hatırlattın şimdi yine moralim bozuldu. :)) kitapları yere düştü toplamasına yardım ederken dedi ki filmlerde oluyor ya biz de mi aşık olacağız acaba gülümseyerek ben sana aşık olmam ki dedim aldı elimden kitabı sinirli sinirli gitti. Neden yaptım hiçbir fikrim yok :/
geçen gün telefonuma bakarken yürüyordum arkadaşlar uyardı önümdeki kıza çarpıyordum az kaldı kurtardım. Belki filmlerdek gibi olacaktı
önüne baksana len ayı dendi ne onda kitap vardı ne bende bir şey düştü ama ogün neydi hala hatırlamam galiba aklımdı
Lise dönemleri arkadaşlarla okulun bahçesinde kovalamaca oynuyorum...
Tam arkadaşı yakalıcam arkadaş ani bir hamle yapınca yanlışlıkla kızın portakalları avuçladım...
Kız ay diye bir çıplık attı...
Yüzüm kıpkırmızı oldu...
Utancımdan erkekler tuvaletine kaçıp saklandım :(
hayır ama metroda uçan bir kızı bildiğin bacağından tutmuştum kapıya yapışmasın diye çok garip bir anda ben daha çok utanmıştım.
Hayır çarpışsam bile bende şans yok kitap değil telefonum düşer ekranım parçalanır kesin :D
:) iyiymiş
Oldu ama sonra uzun uzun gözlerimize bakacagimiza ben kitabi kafasina gömdüm 😂😂
Yahu konu aşk oldumu hayal gücü tavan yapıyor. İnş aşksız kalırsınız be nerde o günler
Bu soruyu dün gece okuyup yattım. Rüyamda bir kızla çarpışıp kitaplarını düşürdüm. Eğildim aldım sonra bakışma kısmı. Gerçek sandım ama rüyaymış :(
Rüyada görmekte güzel filmde göreceğine.
Olmadı ama tam köşeden dönerken koşa koşa girmiştik birbirimize bagırış çağırış falan hic öyle hoş olmadı 😂
Okulda karşı cins arkadaşımla çarpışıp kitapları düşürmüştüm "Yavaş be öküz müsün?" diyip 10 dakika sövmüştüm yani romantik bir an beklememek lazım
sen fazla film izlemişsin. öyle bir şey yaparsak kafay o kitaptan 2-3 tnesin yer. yoldaki dyılar tarafındn da fırça yeriz :D
Yok ben çarpıcagını anladığımda dahada sert çarpıp bayan kişiyide düşürüyorum.. Nedense komik geliyor
ben bidefasında yürürken deyilde koşarken o yürüyodu çarpıştık yere düşmüştük çok hızlı koşuyordum :D
Henüz olmadı ama aşık olacağım insanla öyle tanışacağımı umuyorum 😍😂😃
Hayir ya nerdeeeeee? Bu sacmalik sadece film/dizilerde olur
Keske sevgilimle oyle tanisaydim:D insan ozeniyo yaneee
Düştü kafamız çarpıştı göz göze geldik telefonlarımız karıştı birde oooooo neler neler :(((
Filmde görüp denemiştim bilerek çarpmıştım hani aşık oluyolar falan yalan olmadı hiçbişey
Vay be ama 1 deneme yetmemiştir biraz daha dene
Küçükken çarpışmıştım benim misketlerim düştü onun hiç bir şeyi yoktu :) Sonra dombili bir misketimi ona vermiş gitmiştim :)
Kitaplarım yoktu ama çarpışıp sevgili olduğum biri olmuştu :)
Olmadı en sevdiğim sahnedir. Aslında taktik uygulayıp çarpmak lazım bilinçli :)
Tam çarpışırken erosta ok atsın tam olsun :)
filmlerde gördüm hep, birebir öyle birşeyi yapma şansım hiç olmadı xd
Ünv biticek kitap ile dolaştığımı yıllardır hatırlamıyorum Asdf
Okulda olmuştu sonra (gerizekali) diyip gitmiştim 😂
filmlerden diziden izleyip izleyip hayaller kurmayın -_-
Olmasını hep istediğim lakin olmayacağını bildiğim hadise :)
Hayir ama okuz gibi bir adam bana carpmis yere yapistirmisti beni
Benim bitirme tezim düşmüş ıslanmıştı ne sövmüştüm kıza ya :D
Kitap değilde elindeki dondurmayı yere düşürmüştüm ağzımaa sıçtı
Evet çarpıştım çüş dedi 😂 filmlerdeki gibi olmuyor gözleri fal taşı gibiydi
Günde bi' karşı cinsle çarpışıp, kitaplarımı düşürmeden uyuyamam.
Yok düşmedi ama çarpsa çarpsa yaşı geçmiş amcalar çarpar :/
Hiç filmlerdeki gibi olmuyor hayvan gibi çarpıp gidiyorlar sonuç birde kolum falan acıyor
Çarptım kanka. Erkek arkadaşı bizi gördü benim ağzımı burnumu kırdı
çarpsam kız bana oha öküz der. aşık olmaz ki. o sadece filmlerde :D
hayır klasik bişey ama aşka yelken açmak için güzel bir olay
okuldayken olmustu filmlerde ki gibi degildi cocuk cemkirmisti sansima :S
Hayır kitaplarım düşmedi ama çantamdaki evraklar dağılmıştı :D
Hayir ben genelde kendi kendime dusururum kitaplarimi
Bence sadece filmlerde oluyor benim basima hic gelmedi
Öyle olmadı. Ama ben sahilde koşuyordum ve biri patenle bana dogru geliyordu ve çarptı yere düştü. Kaldırdım onu birer kahve içmiştik
Kitap tasimam ben tarzim degil bu yuzden bulamiyorum galiba
Benle çarpışan ambulanslık olur arkadaş ağır vasıtayım :D
Oldu acaip sinirlwnmistim cemkirdim bir sürü 😄filmlerde ki gibi bir durum yok yani 😂
elimden düşecek kadar hiç kitap taşıdığım olmadı ki:) ne güzeldi okul yılları:)
kitap taşıyan mı var artık düşerse ipad düşer onda da ağzımıza sıçarlar
valla benle çarpışan insan olmuyor genelde ya ağaç ya araba
Bugün çarpıştık :D Bana oha dedi bende sana oha lan dedim ortak parmak yaptım :D :D
Hiç öyle bir olay yaşamadım. Sanırım o sadece filimlerde oluyor.
Okulda biri bilerek yapmaya çalışmıştı başarısız oldu😂😈
Önüne baksana bee dedigimden filmlerdeki gibi olmuyo
hiç kitap taşımadım ki bir kalem bide defter en fazla
Çarptım elimde çantam vardı düşmedi 😂
Oldu da ben kovalamıştım
İkimizin de elinde kitap yoktu, biz çarpışmıştık asdasd
Hayır, bir türlü denk gelmedim olmadı. :D
Elimde kitapla dolaşmam 😄
Hayır, muz kabuğuna basıp kaymadım da. :/
Yolda değilde okuldayken olmuştu 😀
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar