Millet, bazen cuma tebriklerinde "hayırlı cumalar" bazende "hayırlı cuma'lar" diye okuyorum.. hangisi dogru?

cumalar birlesik mi yazılıyor yoksa ayrı mı?
Millet, bazen cuma tebriklerinde "hayırlı cumalar" bazende "hayırlı cuma'lar" diye okuyorum.. hangisi dogru?
Cevapla