2 senelik iliski var ortada
Ben bozuk attim
O da aramio ben de
1 hafta oldu
Bu iliski bitmis zaten
Ama napmaliyim
Aramayimmi
Ben bozuk attim
O da aramio ben de
1 hafta oldu
Bu iliski bitmis zaten
Ama napmaliyim
Aramayimmi
Ben de ayni durumdayim yarin konuşmamizin 5. gunu ama kesinlikle ben hic bisey yazmiycam.. bir iliski de erkek aramiyorsa sormuyorsa kaybetme korkusu yoksa inan o iliski zaten yurumez sende sakin bisey yazma.. Uzuluyorsun biliyorum ama en azindan ondaki degerini gorursun az ya da cok..
O korkuyu yasatmak istiyorum bu sefer gercekten. Ne zaman boyle bisi yasasak ses etmeden dondum. Biz ayrilamazdik cunku. Ama simdi yazmak istrmiyorum. Konusmak istememin sebebi ayrildiysak bitti desin. Ya da sorsun. Bitti mi die.
Benimde ayni durum biliyor musun hicbir farki yok ne bittigini biliyorum ne de devam ettigini ama kendini tut ve sen sakin yazma.. Zaten ne yaparsam yine de donuyor bana deyip umurlarinda olmuyor
Yazmiycam. Pes etmicem. Iyiki buraya yazmisim. Kararsizdim zaten
Birak donerse senindir, donmezse hic senin olmamistir. Yani zamana birak vardir bundada bir hayir. Yanlis anlama beni sakın
arama tabikide bırak o arasın ama bir arkadaş yoluyla da bir ağzını ara öyle karar ver yoksa belki içinde bişeyler vardır
arkadaş nasıl beceriyorsunz bu kadar uzun konuşmamayı ya ben en fazla 1 saat dayanıyorum :D
O da oyleydi simdi 10 gun duruo iste
sevgi bitmiş saygı yitirilmiş bir nane olmaz bu ilişkiden
Cevap
8Cevap
sen bu ilişki bitmiş zaten diyebiliyorsa gururunu koru ve arama sorma bazı şeyleri zorlamamalıyız dirayetli olmalısın zor biliyorum ama başarmalısın
Sinirlerim alt ust. Ilk sevgili. Ilkler. 2 sene. Emek l. Ve husran.
biliyorum acın bir başkadr biz bayanlar daha etkileniriz ama zorlama kendini
Yerinde olsam aramam. Arayınca erkeklerin bir tarafı kalkıyo sonra
Sinirlerim bozuk ariycak bir insan degilim. Bittiyse bitti desin
Valla haklıysan sakın arama kendi kaybeder. Eminim o da aramıyorsun dıye sinir oluyordur. Bırak çatlasın
3 gunu var. 3 gun daha aramasin ergen tavriyla bu iliskiyi bitirmek zorunda kalcam resmen
seven aramalı, o aramıyorsa o kaybeder. sen arada sen kaybetme bari.
Sevmiyo demekki
Arama boşuna biten birşey düzelmiyor
2023 e kadar inat et.
Bir haftadir konusmadan durabilmek iyiymis
Aynen
Ara bunu gururu olmaz
Dayanamjyosan ara aşkta gurur yoktur
Seviyorsan ara yoksa arama
Konuşmazsanız araya mesafe girer, daha kötü olur
Arama
Arama
arama.
arama
kaybedersin
Zaten kaybetmisiz ki
Peki beni kaybetmekten ne zaman korkar sence
Ya 1 ayi bulursa. Onumu beklicem bir ay. Cok sinirliyim cokk
Evlenmeyi dusunuyorum. Arkadaslik zamanim gecti. Cok da ciddiyim
İçinden geleni yap
Araaaaa maa.
Ya hiç aramazsa?
Yani 1 ay sonra ariycaksa kusura bakmasin zaten
O nie dusunmuo
Gerektiginde aradim ozur dilemesini de bildim ben
arama boşver
Ara +1 yap
bence arama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar