Gözlerim böyle ve hiç makyaj yakışmıyor. Sadece rimel güzel duruyor. Çok kötü hissediyorum. Çok kötü mü sizce?

Özel günlerde adam gibi makyaj bile yapamıyorum.. Eyeliner sürsem daha büyük oluyor. Geçen kuaförün tekine makyaj yaptırdım. Dedim zten büyük gözlerim yakışmıyor makyaj ona göre yapın. Böyle çıkık kocaman gözlerim oldu far felan derken...

bu biçimler:
Gözlerim böyle ve hiç makyaj yakışmıyor. Sadece rimel güzel duruyor. Çok kötü hissediyorum. Çok kötü mü sizce?


Gözlerim böyle ve hiç makyaj yakışmıyor. Sadece rimel güzel duruyor. Çok kötü hissediyorum. Çok kötü mü sizce?

Renk kahverengi.

Gözlerim böyle ve hiç makyaj yakışmıyor. Sadece rimel güzel duruyor. Çok kötü hissediyorum. Çok kötü mü sizce?
Cevapla