Özel günlerde adam gibi makyaj bile yapamıyorum.. Eyeliner sürsem daha büyük oluyor. Geçen kuaförün tekine makyaj yaptırdım. Dedim zten büyük gözlerim yakışmıyor makyaj ona göre yapın. Böyle çıkık kocaman gözlerim oldu far felan derken...
bu biçimler:
Renk kahverengi.
Gözlerim böyle ve hiç makyaj yakışmıyor. Sadece rimel güzel duruyor. Çok kötü hissediyorum. Çok kötü mü sizce?
Çok ince eyeliner çekebilirsin.. Gözlerinin iç kısımlarına siyah kalem sürersen bu daha ufak gözükmesini sağlar :) Bu arada gözler böyleyse süpermiş :D
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben hiç sevmiyorum. Geçen çok yakınımın nişanı vardı. Ilk defa gözüme farlı felan makyaj yaptırdım okadar komik oldu ki. Takma kirpik felan bile takmıştı hemde.. :(
Benim de gözlerim biraz benziyor, ben göz pınarlarına doğru birşey sürmüyorum sadece uca doğru eyeliner güzel görünüyor ve yine göz ucuna doğru koyu renkli şeyler biraz daha küçük ve çekik gösteriyor. Gözünün sonuna doğru mor, bordo, siyah gibi koyu renkleri sürebilirsin<3
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Gözlerim böyle ve hiç makyaj yakışmıyor. Sadece rimel güzel duruyor. Çok kötü hissediyorum. Çok kötü mü sizce?
En İyi Cevaplar