Kendi çocukluğunuz karşınızda olsaydı, ona ne söylerdiniz?

Kendi çocukluğunuz karşınızda olsaydı, ona ne söylerdiniz?
"bir çocuğa gülümsediğinde, kendi çocukluğuna gülümsermiş insan.. çocukluğunu sevdin mi.." dedim.. "sevdiğimde büyümüştüm; içim çocuk.." dedi.. 🌘🍷 #mixertv #geceyeselammixertv 🇹🇷 (@mixertv1) tarafından paylaşılan bir video (3 Ağu 2016, 14:33 PDT)
Kendi çocukluğunuz karşınızda olsaydı, ona ne söylerdiniz?
Cevapla