'Hayat nasıl gidiyor' diye sorduklarında ne cevap veriyorsunuz¿



adın eylülmü :) :) oyşş kardeşlerin bir tanesi ne cevap vereyim klasik şeyler
Yuvarlanıp gidiyoruz deriz ama " Sen top musun? :D * Diye cevap verirler
Denizde yüzmeyi unutmaya çalışan birinin nefreti unutmaya çalışması gibi.
@OverBlack ne oldu?
@OverBlack 😒😒😒 iyi tamam 😬
Cevap
37Cevap
Her zaman ki gibi diyorum, bakalım beni ne kadar biliyor diye.
Yuvarlanıp gidiyoruz işte derim.
Karşımdaki de genelde ''Fazla yuvarlanma'' diyor :)
hangisi soruyorsun diyorum ben uçak, vapur, tren :D
Yani dalga geçiyorum benim sevmedigim soru o yüzden
not: bunun sizinle alakası yok
Biraz şöyle biraz böyle
Biraz iç biraz güveysi
Biraz hal biraz lice
idare ediyorum ben hep idare :)
iyi diyelim iyi olalımdır..
Yuvarlanıp gidiyoruz işte ne olsun
Hayata sor bana niye soruyorsun derdim sanırım.
Kaldığım yerden devam 😄 Kadere iman 😉
İyi gidiyor diyorum 😂 😂 😂
Çok kötü gidiyor, yakında ölücem kına yak diyorum
"İYi öyle ne olsun aynı."
Gitmiyor diyorum genelde.
Herkes gidiyo da hayatımdan da hayat gitmiyo
Yaramaz bir durum yok be..
Sağdan dümdüz gidiyor..!
İyi aynı senin nasıl gidiyor derim.
Iyi dioz ama yalan tabi :)
elhamdülillahi rabbil alemin
Tıkır mikir gidiyor
İdare ediyoz işte derim 😁
Valla bilmem ama bir şekil yaşıyoz işte😏
Hep aynı beya diyorum
eyi eyi
Sıradan 😏
iyi gitmiyor diye cevap veririm
Olumlu ol olumlu olsun düşünce si ile iyi diyorum
Olması gerektiğinden daha kötü !
refleks olarak iyi diyorum
Gitmiyoo.
Fena sayılmaz diyorum.
Gitmiyor :)
Gitmiyor
"Şükür" diyorum
sıradan
Stabil gidiyo
İyii senin?
Iyi.
Koparak
Fena değil
Yalan soylurum
İdare eder
İyiiidir
Arabayla.
Berbat
yaşayan birine sor.
Gitmiyor sdj
İdare eder 😀
Yavaş
Aaaynı bea :)
Yuvarlanıyo
cevap vermiyom :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar