ne ingilizce ne italyanca nede rusca sadece Japonca yazın
japonlara ve onlara benzeyenlere saygılar ve sevgiler. :)))

japonlara ve onlara benzeyenlere saygılar ve sevgiler. :)))


AriKuTeKuLu
Kulatakuuulatakuuu diye bir reklam vardı onun gibi oldu jsjsjsj sjjsjs 👘🙏🙏🙏
Magot ne diye bakim dedim maymun çıktı ya jdjdjd 😂
Ne bilim yani bir çıta falan olurdu 😄
Güzel hayvanlar tabii olsa beslerim 😃
Bence Anneni öpüp başının üzerine koymalisin benim annem kuş bile aldirmiyor 😂
Ama kadın haklı 😄
Yani bizim evde olsa ben korkarım zaten ondan 😃
Yolda bende korkmam zaten de evde korkarım 😃
Düşündüm de evde bir hayvanim var, benim gibi yürüyor ve bardaktan su içiyor falan 😂
O Ha ya hayvana ne yaptın 😃😃😃
kishikurin dotokata
:D soyadım bayağı komik oldu
ilk olmak mutlu etti
ne mutlu bana. sen de mutlu ol :D
İstersen soyadımı da yazıyım instagramdan takip et :D
:d
Kushikuto oldu kuş uçtu ki gibi la bu :D
Cevap
13Cevap
Kurinkitoku sjsj bu ne be jsj
Mikemmel italyancam varken niye japonca
arikurinka))) ama gerçek anlamda Tengoku
Tokita nedir yaa :D
Aynen :D
memoshikafu ne biçim isim bu la :D
''arikitokurin'' bu ne bee saçma sapan
KuRinShiDoTaTaKaRi
On numaraymış bee.. :)
Kardeş ismimi yazamıyorum yumuşak ğ yok.
Yumuşaksız olmuyor :D
Ç harfide yok bizim iş olmuyor
Kurinkitoku😀
bu japoncanın akyim lukaçikiri ne lağn
nokitokashi :)
Rinkushichi kataki
Kutakilu
Tekarintaka
Kutokuari
Chikafulutodo bu ne la 😀
Motodoshi
Arikutateka
KaFuAriDoTo
tokitakafu asdffg
Zudoshimido
KuAriShiKa😅😅
Domalaniskilacci
Arukutakito
nokutakito
Ludokachi :)
Yorulurum valla.
Arikurinka
Rinkushechi 😀
arikurinka
Arikuluka
kashizdo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar