hoslandigim biri var onunla hic gorumedik yuz yuze ama fbden tanistik bulusacaktik ama ben ona yazmadan o bana hic bir zman yazmiyor sordumda sevgiliside yok sebeb ne olabilir neden bana hic yazmiyor ben yazincada cevap veriyor sonra konusurz diyor hc yazmiyor bir daha bende kendimi cok kotu hissediyorum oyle hep ben nereye kadar yazayim gercekten ondan cok hoslaniyorum ama oylede olmaz ki iki insan tanismak istyosa ikiside istemeli ama burdan sadec istekli kisi benim gibi :(
ne yapacam bana yardim edin ona 1 haft daha yazayimi bana alismasi icin yoksa bugunden itibaren hic yazmayim onuda fazla bogumayim ilgiden
yardim ne yamama lazim
ne yapacam bana yardim edin ona 1 haft daha yazayimi bana alismasi icin yoksa bugunden itibaren hic yazmayim onuda fazla bogumayim ilgiden
yardim ne yamama lazim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar