Öz ABimi Dövmek, Döverkene Öldürmek istiyorum?

Birçoğunuz diyecektir bu nasıl kardeştir. Doğru bende diyorum kendi kendime biz neden böyleyiz. Yemek yiyişinden tutun yürüyüşüne kadar uyuz oluyorum. Şu an 18 yaşımdayım ve yemin ediyorum 3-4 yıldır abi dediğimi hatırlamam. (21 YAŞINDA). Heleki Banyoya evdeki terlikleriyle girip çıktığını görünce dahada dövesim geliyor. Ağzını burnunu kırmak kırarkene öldürmek istiyorum kendimi çok zor tutuyorum sırf babama olan saygımdan. Daha çok Şey var ama neyse.

Siz hiç abinize veya kardeşinize köpek gibi uyuz oldunuzmu?
Öz ABimi Dövmek, Döverkene Öldürmek istiyorum?
Cevapla