
Tepsiyi tezgaha koydu eğilince birden yanağına sıcak tepsi değdi ve bu şekilde oldu yüzü. Hemen aloe vera sürdük ama iz kalmaması için ne yapabiliriz?

Yumurta beyazi iyi geliyormuş, çok etkiliymiş yanığa öyle duymustum. Netten de sorabilirsin yaniga ne iyi gelebilir diye. Gecmis olsun..
Sakın yogurt süreyim demeyin. Yanigi daha kotu yapiyor. Yaniga yogurt surulmesi tavsiye edilmez.
Önce direk buz koyduk sonra aloe vera sürdük şimdi silverdin biraz hafifledi ama baya bir kötü
Yumurta sarısını tavada yak iyice yağı çıkana kadar o yağı sür üstüne krem gibi.. Ya da direk yumurta akı sür.. Geçmiş olsun..
Çok teşekkürler yarın hemen yapıcam
Yapıcam hemen benim yüzümdem oldu zatem bana ekmek yapıcam derken. Çok sağol gerçekten 🙏🏼
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
geçmiş olsun öncelıkle eczaneden ilaç alın bence en mantıklısı
Silverdin ve aloe vera sürdük bakalım biraz hafifledi ya
Cevap
5Cevap
Kantaron yağı sürün hemen canım benim de annemin koluna kaynar çay dökülmüştü şu an hiçbir şey kalmadı
Çok teşekkür ederim canım hemen yarın alıyım
Acısını da alır iz de bırakmaz 5 6 tl gibi bir fiyatı var. Rica ederim geçmiş olsun :)
aloe vera yı her gün sür iz bıraktırmaz zaten o
Sürdük baya bir hafifledi ama çok geçmedi
Diş macunu yanıkları ferahlatır ;)
Diş macunu yanığa sürülmez. Daha kötü yapabilir. Yanığa sürülmesi tavsiye edilmiyor.
@Çok_sıkıldım Kim tavsiye etmiyormuş.. Ben bir rkaç kez kullandım yanıklarıma ve iyi geldi?
Yanan bölgeye diş macunu, yogurt, buz uygulamak cildi tahriş edebilir.
Yumurta beyazı sürebilirdiniz
Beyaz sabunla yikayin
Kantarin yagida iz birakmaz.
Ayy fotoyu yeni gördüm. 5 -6 yumurtanın sarısini teflon tavda yagsiz bicimde pişirin ve yağını cikartinm siyah bir yağı cikacak. evin icindede pisirmeyin cok pis kokuyo. O siyah yagi surerseniz biseyi kalmaz. Eger yapacaksaniz hemn yapin. Benimde üstüme çaydanlik döküldü hoc bir iz yok
Uyudu şimdi annem ben yarın onu balkonda yapıyım o zaman. Tepsiye değince hemen çekti ama izi kaldı öyle
Çok kötü yani dah yemi çıkmıştı
Yarina kadar beklmesen hemen yapsan
Şimdi çok zor yapmam hem uyudu zaten 😔 Sabah gidiyim o yağdan alıyım bir de bu dediğini yapıyım inşallah geçer
Ay o kantaron yagi
Kantaron yağı yanığa iyi geliyor diye biliyorum
Yarın alıcam hemen
sarı kantaron yağı :D
Silverdin krem
İz kalır mı ya sizce? Baya çizgi oldu yüzünde
m harfiyle başlayan bir krem vardı unutdum yanıga çok iyi geliyordu valla devamlı krem sürmezse izi kalır, ama sarı kantoron yagı yeni yandıgında düzenli sürersen kalmıyormuş netden araştır ben denemedim
Çok geçmiş olsun
Çok teşekkürler
yoğurt sür.
Ayyy buz koysaniz
Koyduk canım hafifledi biraz ama iz duruyo
Gecmis olsun
Patates koyun kesip
Ilk defa duyuyorum etkili olur mu? Baya yandı
Yanığa patates iyi gelir hafifletir acıyı falan ama izi kalır mı bilemem yanığın.
Yanıklar yaralar için Madecassol diye bir krem var. Onu da deneyebilirsiniz
Çok teşekkür ederim
Rica ederim, geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim çok sağol
silverdin
Yumurta akı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar