Kızlar Nolur Şu Saçlarınızı Ortadan İkiye Ayırmayın Ya :D Bu Kızlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz :>) ?

ya inanın sizin için söylüyorum , erkeğin bu halinden farkınız yok

Kızlar Nolur  Şu  Saçlarınızı Ortadan İkiye  Ayırmayın  Ya  :D  Bu  Kızlar  Hakkında  Ne  Düşünüyorsunuz  :>) ?

az kendinize bakın ya. ne bilim sağa yatırın sola yatırın , L an olmadı geri yatırın abi :D

ama hanzoooooooo gibi ortadan ikiye ayırmayın

sonra neden benim sevgilim yok , oldu canım :D
Güncellemeler
+1 yıl
şey arkadaşlar soruyu üstüne ; saçı sağa sola gide bildiği halde gittirtmeyenler alınsın :D
Kızlar Nolur Şu Saçlarınızı Ortadan İkiye Ayırmayın Ya :D Bu Kızlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz :>) ?
Cevapla