Size 'ne zaman evleniyorsun, yok mu biri' diye sorduklarında ne cevap veriyorsunuz?
Sizde bu soruya uyuz oluyor musunuz 😂

Sizde bu soruya uyuz oluyor musunuz 😂


Kanka geçen babama dedim ki şu odamin balkonunu içeri alalım adam bana şey dedi zaten hiç evlenip gideyim deme yok iyice yerleşme pesindesin dedi asgafs buda böyle üzücü bir anımdı😂 Ben sey diyorum 'Evlenmiyorum ben çunku evlenmek çok kötü bir şey ok by' aasda.
Hahahaha
@00Esra00 Onlar benden copy paste yapmistir assds
Assds yüru be kanka😂
@00Esra00 kanka öldür onuğğ😂
Assds uln ya😂
"Ne zaman evleniyorsun?" diye soran daha hiç olmadı. Ama "Var mı biri?" sorusuna çok sık maruz kalıyorum. Biri varsa bile yok diyorum. Benim özel hayatımdan elaleme ne yahu :D
Cevap
53Cevap
Açıkçası bu soruyu ben sorarım genel de yalnız evde kalmış eziklere 😎
ARTIK soramiyorlar cekiniyorlar. . Her seferinde" siz evlendiniz de ne oldu gerçek kişiyi bulabildiniz mi" tarzı cevapları la karşılık bulurlar.
artik sende evlenirsin demeye basladilar en son bekar arkadasimda evlenince ama ben evlenmeyecegim diyorum net sekilde :)
Evlen ne olacak sonra cocuklarin olsun onlarin buyumesini bekle sonra okula gonder odevlerini yapmasıni bekle sonrada onlarin evlenmesini bekle. Beklede yavrum bekle 😃
dh üniversite var altı yıl teyze. ne diyon sen? derim. tek kaşım havada tabi.
sana ne teyze , dayı hayırdır evlenince sana ne katkısı olcak diye iki cevap
Tepkim
https://i.hizliresim.com/kvorRv.gif
Açıklama yapmaktan bıktım, ben kariyer yapıyorum diyorum :D
Evlenip de milletin çoraplarını toplamaya hiç hevesli değilim diyorum.
Daha yapmam gereken bir suru şey var diyerek kariyer bahaneleri.
Sormuyorlar artık
O dönemi de atlattık
Şimdi acıma durumundalar
Acıyorlar bana 😒
Ben hayatımın aşkını arıyorum onu bulunca evlenicem diyorum.
yine mllaştın
gifsec.com/.../Stupid-Thing-To-Say1.gif?gs=a
Ben bana öyle şeyler sormamalarını söylediğim için soran yok.
Pisicik, var mı talip, kör topal olanindan 😃😂
@BeygirliPrens Soramayacakları için bilmiyorum.
Bulmadiniz ki hayirli birini diyorsun olup bitiyor ya da daha erken dersen de olur
Bir kez ağzım yandı ikinciyi düşünmüyorum diyorum..
ya salak salak sorular, kim o? nerde o? ne kadar salak salak soruyosun ya ne kadar salak salak sorular soruyosun ya..
Bende onlara "Sen ne zaman ölcen? yok mu daha niyetin?" diyorum.
Azına odunla vururum net. E yeter evlen evlen nereye kadar biz payımızı aldık.
*Uan ne evkiligi bu yasta daha cocugum cildirdin mi sen* diyorum.
Valla çıkarsa bir kısmet evlenicrm diyorum :) ya da askerlik var diyorum ☺️☺️
düğünü sen yapıcaksan hemen kız bulurum dert değil diyorum mal gibi kalıyolar
Evlenirsen altın degerlerini söyleyerek bundan takacakğım diyen oldu
zamanı var konuyu açanlara ise gerekli düşüncülerimi söylüyorum :D
Evleneceğim kişiyi seçemedim karpuzlar dışarıdan çürük çıkınca derim :D
Rahatimi bozmaya niyetim yok derdim. Ama sonunda bende bozdum kanka.
Bana öyle soru sormazlar. Evlilik insanı olmadığımı akrabalarım, ailem ve arkadaşlarım biliyor.
Evlenende soruyor ya ne zaman evlenicen diyor gıcık oluyorum 😂😂
Ben genellikle sen ölürsün göremezsin büyük ihtimalle derim
Adın ne keloğlan derdin ne evlenmek evlen param yok çalışana gucum yok. O zaman sktr gir gibi bir sey derim
evlilik düşüncesi yok kafamda ama hayat bu ne olur bilemem
Ben mesleğimle evliyim :)
Ben özlüyorum galiba, kavuşamadıkça sana @_HuLK_
@_HuLK_ Beni yak💙💋
Sırada ablam var daha eheh deyip saldırıyı savuşturuyorum 😂
Acelesi yok bem daha çocuğum diyorum
Üni bitsin evleniyorum bence İyi
10 yıl daha beklersiniz diyorum vsj
İkbal'im var ❤
Cevabım da var böylelikle
Önce okul diyorum, tabi yerlerse...
Uni bitmeden nisanlancam diyorum
kısmet bu işler deyip geçiyorum
Öyle soru soramazlar :)
Daha kimse sormadı bu yaşta ne evlenmesi
Ben hiç şeyapmıyorum 😀
26 yaşında diyorum :D
"S a n a n e" olay bu
kader kısmet diyorum..
ne evlenecem diyorum millete eğlence lazım
bende seneye inş diyor her sene geçiyor :D :)
Benim daha okulum var diyorum
Henüz erken diyorum. Gayet yeterli bir cevap.
Yok daha kucugum diyorum
yok diyorum nasip diyorum.
Bekarlık sultanlıktır ;)
Oyle degil iste kanka
Sormuyolar :/ o kadar ki umutsuz vakayım
Evlenmeı dusunmuom dıom kanks
Bekarlık sultanlık...
Soramaz kimse bana yırtarım ağzını
Bu tip seylerle gundeme gelmek istemiyorum
Müzmin bekar olucam ben diyorum
Evli olduğumu herkes biliyor
yok kanka iş arıyorum kimyagerim annem bulacak
benim yolum daha var
hemen ölmeyeceğim ^^
Kısmet 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar