Muhabbet kuşum sürekli cıyak cıyak ötüyor?

Çok anormal bir soru oldu farkındayım havlamıcaktı ya hoş. Ama yani öyle bir ötüyor ki başımız şişiyor keyfi yerinde yemi maması her şeyi tamam. Aşırı mutluluktan mı benle ilgienin mi diyor ya da kafesten çıkmak mı istiyor nedir yav? Örtü örtmekte istemiyorum hayvancığımıza sadece nedenini anlamaya calısıyorum?
Babaannem diyo bir şey mi hissediyor yok deprem mi olcak bilmem ne :D :D
Muhabbet kuşum sürekli cıyak cıyak ötüyor?
Cevapla