Hacım Manisa merkez 1. piyade tugay komutanlığı Değil , Manisa Doğu ya da Batı kışladan birine gideceksin. acemi asker kabulü sanırım doğu kışladandı orada giriş yapıyorsun iğne vuruyorlar kapıda kimliğini falan alıyorlar ve en son akşam üstüne doğru batı kışlaya mı gideceksin yoksa doğu kışladamı kalacaksın belli oluyor.7 yıl önce acemiliğimi orada yapmıştım spil dağının dibinde batı kışlaydı sanırım isimleri hep karıştırırım dengesiz bir havası var 28 gün acemilik yapacaksın ondan sonra usta birliği, aklında olsun sakın acemilik bitince 7 gün iznini kullanma direk usta birliğine git daha sonra kullanırsın iznini
36 Yorumla- +1 yıl
çünkü sadece 7 gün izin veriyorlar yol izni falan vermiyorlar istersen dünyanın öbür ucunda ol yeni birliğin atıyorum erzincanda manisadan çıktın 13 saatte iskenderuna gittin - 1 kaldı 6 iskenderun erzincan kaldı 5 gün fakat usta birliğine gidipte izne çıkarsan yol izni alıyorsun mesela benim usta birliği erzincandaydı marmaris'e izin için 4 gün yol aldım 10 gün izne çıktın +4 uçakla gidip gelince 14 gün izin yapıyorsun askerde ailenin yanında geçirmek istediğin 1 gün bile çok kıymetli
- +1 yıl
bu arada birliğine teslim olacağın gün koyun gibi sabahın köründe gidip teslim olma ilk önce manisayı gez dolaş akşam üstü 4-5 arası gidersin sabah gidersen akşama kadar güneşin altında beklersin., zaten acemi birliği bitince yazlık ve kışlık kamuflaj ve botları veriyorlar sana yemin töreninden sonra 2 gün yol izni usta birliğine teslim olmak için o arada eve gider usta birliğine gidersin. bu arada denizle ilgili herhangi bir belgen varsa götür yanında dalgıçlık cankurtaranlık hayat kurtarabilir. yanına fazla para alma hırsızlık olayları çok oluyor askerde içeride ATM var fakat hangi bankların vardı unuttum.
En İyi Cevaplar
+1 yılBende acemiliğimi orda yapmıştım fena bir yer değil sonuçta asker ocağı hava şartları na dikkat et bir de spil dağına :) ha yemin töreni sonrası çarşı güzeldir çok fazla park var ama esnafa dikkat fena geçirir
20 Yorumla
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
+1 yılHer gun gordugum yer :D
Ici falan guzel ama rutbelileri nasildir bilemem :D
Eger yol tarifi falan istersen yardimci olurum225 Yorumla- +1 yıl
Manisa ne cok guzel ne cok kotu bir yer oyle soyleyeyim sana :D
Izmirden manisaya trenle mi gelmeyi dusunuyosun otobusle mi?
Ona gore yer tarifi yapcam :D - +1 yıl
Bende hic bilmiyorum izmiri ama sen manisaya gel bir hele ben sana yardimci olurum :D
- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s00LxmndwF5Y
Sesli biseyler dedim sana :)) - +1 yıl
Dediğin şeyleri yazmanı isteyebilir miyim acaba?
Çünkü dinleme imkanım yok şu an :D - +1 yıl
İzmir konusunda bende bilgisizim bak orayı artık sora sora bulmaya çalışcan, telefonunu getirmemen cok guzel olmus otobusle gelirim diyosan eger manisa otogarina geldiginde ismini anons ettiririz :D :D
Ama tam saati falan denk getirebilirsen ve benimde vaktim olursa gardan alabilirim ama biraz karmasik olur :D - +1 yıl
Tamam sen izmirden manisaya nasil gelcen acaba onu sormak istiyorum ışınlancak halin yok ya :D
- +1 yıl
Taksi falan kesmez bence özel helikopterin nerde senin bakalım :D
Batı kışlaya indirirsin direkt :D - +1 yıl
Tren veya otobüs seçeneğin var, he birde taksi :p :D
- +1 yıl
Bu gidişle tek seçenek telepati gibi gözüküyor :D
- +1 yıl
Şaka bir yana dedigim gibi nasil gelecegine bir karar ver once ondan sonrasi halledilir
- +1 yıl
Gelirken telefonu getirmemeyi dusunmuyordun ya hani sen telefon olsa nolur olmasa nolur o noktada :D
- +1 yıl
Dusunmuyor muydun olcakti
- +1 yıl
He o zaman haberlesmek kolay, ne zaman gelcen?
- +1 yıl
Bende yakın tarih falan sandiydim ya, tamam haberleselim unutmazsak o tarihe kadar sana gercekten yardimci olurum yer bulma konusu manisa falan ama onemli olan unutmamak :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Tatil & Seyahat konusunda 3b cevap paylaştı. Tugay olduğu için tuğgeneral vardır ve disiplinli yer olur eğitim alacağın için ufak tefek zorlukları vardır kırkağaç olsaydı biraz zorluk çekerdin ama orasını bilmiyorum
16 Yorumla- +1 yıl
Düz tabanım. Aynı zamanda ayak tabanımda ağrı yapan nasır var. Geçen yaz muayene oldum askeri hastaneye sevk edildim. Komutan doktor sordu neyin var diye çekiç parmak ameliyatı oldum dedim elverişlidir raporu verdi yolladı. Dün beni ameliyat eden doktordan rapor aldım. O raporu yanimda görürsem durumum ne olur?
+1 yılallah kolaylık versın yıgenım en kotu yerlerden bırı ama meslekcı secmeye cok gelırler bı meslegın varsa hemen gec derım yoksa boyacıyım falan de
112 Yorumla- +1 yıl
tamam duztabanlık varda curuk verırler
- +1 yıl
ne eskısı olum ya ben hazıranda geldım yazıcıydım bıde bı ton adama tuz tabandan curuk aldırdım
- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/PMgWD8.png
Doktorum geçen gün bu raporu verdi abi. Sence kesin çürük alirmiyim - +1 yıl
sımdı bak yapıcaklarını anlatıyorum. askerıyeye gıttıgınde sızı takım komutanları tek tek cagırıp bı sıkıntın ya da pısıkolojık bozuklugun var mı dıye konusurlar bu raporu yanında gotur ve duz tabanım de sonra senı askerı doktora goturucekler askerı hastane ya da baglı bulundugu yerdekı herangı bı hastaneye sevk edıcekler sonra bu hastanede senı Ankara gataya gonderıcek raporu kaybetme ve gataya gıttıgınde muayne esnasında bunu onlara goster bazı doktorlar ozel hastaneden aldıgın ıcın kabul etmeyebılır akerı hekımler daha sert ve basına buyruktur kendılerı test yapar bı ıkı gun gatada kalırsın sonrasında senı generallerın bulundugu haftada 2 gun yapılan bı heyetın karsısına cıkarırlar ve sana buyuk oranda curuk verırler
- +1 yıl
Kesin çürük alacağım o zaman değilmi abi. Ben geçen yaz askerlik smuayenesi oldum adana askeri hastaneye yolladılar doktor çok sertti. Neyin var dedi. cekic parmak ameliyatı oldum ayağım ağrıyor dedim. Ama düz tabanım demedim. Raporumda yoktu. Röntgen çekti sonra elverişlidir raporunu verdi. Herkes farklı bişey diyor. INŞALLAH dediğin gibi olur abi. Manisadaki birligim beni ızmir de olan askeri hastaneye götürür kesin. Oradaki ortopedi doktoru insallah gataya sevk eder ve sonrasında çürük alırım. Pek umudum yok çürük alacagimdan ama
- +1 yıl
o amelıyat evraklarını ne yap ne et bul. amelıyat olduguna dair herkes senden kanıt ıstıcektır
- +1 yıl
aynen oyle maıl atsınlar sende cıktısını al
+1 yılKardeşimde İskenduruna düştü kısa dönem olarak denizci..
piyade oldugundan büyük ihtimal doguya gidecesin sonra19 Yorumla- +1 yıl
öylemi:)
bende gelmeyi düşünüyorum yemin törenine bakalım:) - +1 yıl
antepte sıcak abisi
sizin orada nem var sadece sanırım:)
- +1 yıl
askerlik şubesinde orada kalacaksın denmiş kısa dönem kendisi
- +1 yıl
hani.
benim yaptıgım yerden güzel ben siirt eruhta yaptım
+1 yılBenim eski sevgilimde orada yaptı arkadasliklari iyiydi ama komutanlar için birşey diyemem ama normaldi bir sıkıntı yaşamadı pek
26 Yorumla- +1 yıl
Bingöl
- +1 yıl
Hayir
- Tatil & Seyahat konusunda 905 cevap paylaştı.
+1 yılvay kardesim aynı yere düşmüşüz :D :D ama ben 3 ağustosta gidiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
aynen devrem :D 1 gitsek şimdi şafak 180- 190 dı :D buna da şükür :D
+1 yılVay kardeşim biz yaptık geldik. ALLAH çıkış gününü sana da nasip etsin.
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılManisa Kirkagac ta yaptı kardeşim. Hemen herkes doğuya gidersin falan dedi. Usta birlik Ank oldu;) ama egitimi zor biraz sıkıntı cekeceksin
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı olsun😊
Tatil & Seyahat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ama bn Manisa kırk agaç komando birliğinde bokutemiştim merkezde yapıyolar ök
12 Yorumlaİskenderun lumusun hemşo manisa zor diye duymuştum komutanları falan
113 Yorumla- +1 yıl
Payas da güzel mi
+1 yılEğitimi zorda yaşanacak şehir güzel yere düşmüşsün bacanak :D
02 Yorumla- +1 yıl
önemli değil bacanak :D
Kırkağaç a düşmedin ya dua et adamı inletiyorlar. Ben Kırkağaç j. komando da yaptım acemiliği Manisa güzel bir yer ama havası berbat ne olduğu belli değil bir yağmur bir sis bir güneş güneşi de çok yakar.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılSıcağı sıcak soğuğu soğuk bir yer bende orada okuyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Bu nasıl nick neyi tarıyon sen 😃
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenin nisanlım acemiliğini yaptıı 2 ay önce smdi şırnakta tabi zor acemilikte dus alma sıkıntısı hava sıcaklıgı yemek skıntısı benm nasanlım hiç orda yemedi tabi dogu kışla batı kışla var o doğu kısladaydı
00 Yorumla
+1 yılBence fare zehri ile kendini öldür ya da ayakkabı bağcığı ile intihar et
02 Yorumla- +1 yıl
Manisa ve izmirdeki acemi birlikleri büyük sıkıntı imiş allah yardımcın olsun
+1 yılYarrock'ı yedin dostum Sıcakta Egitimler Sonra doguya gidersin
22 Yorumla- +1 yıl
Artik hep dogu gonderiyo cunku bende sirnakta yaptim git git dogu iyidir
Tatil & Seyahat konusunda 986 cevap paylaştı. Manisa iyi sayılır merkez, Kırkağaç olsaydı berbat derdim. Askere gittiğin için seni tebrik ederim. Bazıları g. öt korkusundan kaçıyor. Hayırlı tezkereler kardeşim
02 Yorumla- +1 yıl
Yunusemre güzel mi
Tatil & Seyahat konusunda 1,5b cevap paylaştı. Eneem askere mi gidicen. Allah sabır versin...
Bilmiyorum bu arada😕02 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 4,2b cevap paylaştı. Genelde acemilik zor geçer Manisa yine iyi bir yere benziyor bana da Isparta çıktı
00 Yorumla
+1 yılHacı öyle ya da böyle zaten toplasan 40 günlük bir acemi birliği işte. Önemli olan usta birliğidir.
00 Yorumla
+1 yılBOL BOL EGITIM. Batı kislaydi eski adı. Genelde batıya dağıtım oluyor.
00 Yorumla
+1 yılaskerlik her yerde aynı #Dasdfghjk derler ama inanma, usta birliği önemli.
00 YorumlaManisa kırkağacı biliyorum. Sıkı bir yer oluyordu biraz bunaltıcı
00 YorumlaKırkağaç ya da foça olsaydı sıkıntıydı da merkezi bilmem :)
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılKabalık yer çok tertibin okur
12 Yorumla- +1 yıl
Tek sen mi gidiyorsun sanıyorsun :) en az 2000 kişi seninle beraber gidecek
+1 yılAcemiyi napcaksn onemli olan usta birligi max 3 ay durursn burda
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılbilmiyorum da piyade olmak sıkıntılı kardeş şimdiden allah kolaylık versin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgüzel yere çıkmışsın, hayırlısıyla git ve gel. darbecilere de sakın kanıyım deme...
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkötü de olsa kötü denmez moral verilir , bence güzel yer , sanki Şırnak değil ya...
+1 yılSakın bir yer ihtimal sabah sporu eğitim mıntıka.
115 Yorumla- +1 yıl
Ne bileyim
- +1 yıl
Sen gel manisa ya ben seni bırakırım birliğine
- +1 yıl
Akhisar ama iş yerim manisa da
- +1 yıl
Sen bakma söylenenlere hayırlısı ile git bitir gel. Sayılı günler zaten geçer. Ben 78 gün Kırkağaç 429 gün Dumlu özel harekat ta yaptım askerliğimi. Bitiyor dert etme
- +1 yıl
hava alanına gelince metro ile Manisa kavşağına gelip oradan Manisa Seyahat Otobüsleri ne bilerek Manisa'ya ulaşabilirsin sen bir gel bir şekilde hallederiz
- +1 yıl
Unutma ama
- +1 yıl
Haber ver
- +1 yıl
Sen hiç endişelenme arkadaşım. Askeri hastane İzmir de. birliğin seni araçla götürür hastaneye
- +1 yıl
Hayır manisa da değil İzmir in hatay semtin de :-)
+1 yıl98/4 gideceğim Manisa merkez komando olarak zormu yapan var mı aranızda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSğuğu sert diye duymuştum fakat yine de doğu veya önemli kentler çıkmadığı için şanslısın
00 Yorumla
+1 yılmanisada yaşıyorum. çok güzel ve küçük bir şehir
11 Yorumla
+1 yılKuzenim de orda yaptı hayırlısı olsun
10 YorumlaManisa'da yaşıyorum ve gayet güzel bir yer
01 Yorumla- +1 yıl
42 gündür manisada askerim cuma günü bitti askerliğim nesi güzel acaba? Bir çayı 10 liraya bir saç tıraşını 35 liraya yapan dışarda askere hırsız gözüyle bakan insanların bulunduğı yer mi güzrl? Kurtulduğuma şükrettim ben
+1 yılİskenderun'dan sonra çok üşürsün sen toprağım :)
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 4,3b cevap paylaştı. Yatışlar kontrollü skşlr pek kontrollü :D
00 YorumlaMesaj atar mısın bir fikir vereyim
01 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ama inşallah iyi bir yerdir
00 YorumlaGeçmiş olsun çok güzel bir yer.
01 Yorumla
+1 yıleğitimi zorludur
11 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 8,4b cevap paylaştı.
+1 yılBilmiyorum hayırlı tezkereler
00 Yorumla
+1 yılZor gibi geldi Allah kolaylk versin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbitmez bu askerlik sen yarra* yedin oğlum :D
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılgörürsün manisa ya gidipte askerliği güzel geçene rastlamadım daha :D
Tatil & Seyahat konusunda 1,5b cevap paylaştı. Şu an askete gitme uzat uzat
00 YorumlaHayirli teskereler
11 Yorumla
+1 yılPiyadesin iste Allah baska dert vermesin ne diyek.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 24,7b cevap paylaştı.
+1 yılAcemilikte heryer aynidir onenli olan usta birligi
04 Yorumla- +1 yıl
Gittinmi?
Kalcagin bir kac ay egitimler ayni zaten - +1 yıl
Tamam iste 21 gun her ayni egitimi veriyo
Gizli Üye(25-29)+1 yılordan sonrası doğuya gidiyor.
00 Yorumla
+1 yılallah işini ras getirsin orada eğitim zordur
00 YorumlaBilgilendirin arkadaşı lan
00 Yorumla
+1 yılsınırlara gidersin ordan
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 19,7b cevap paylaştı. Acemılık hep zor
Bak bana sımdı rahatım dhdjdj00 Yorumla
+1 yılacemi birliklerinin hepsi bok
02 Yorumla- +1 yıl
dostum gerçeklerle yüzleşmen gerek :D
Hayırlı teskereler kanks
00 Yorumla
+1 yılGuzel yer benimde acemiligim orasiydi
00 Yorumlaİstediğini bulabileceğin bir yer.
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 325 cevap paylaştı. Allah yardım etsin😀😀
00 YorumlaKürtler ve arapları Manisa'da sevmezler dikkat et
02 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBaşarılar :)
00 Yorumla
+1 yılgüzel bir yer
01 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 645 cevap paylaştı.
+1 yılgüzel
00 Yorumla - Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar