Kedim 2 gündür kayıp lütfen yardım?

Arkadaşlar benim kedim 1 yaşıonda erkek, dişi kedilerin peşine takılamaz çünkü kısırlaştırdık. Soğa alışık bir kedi ama genelde sabah dışarı çıkar akşam gelir. En çok 8 saat falan durur dışarıda daha fazla kesinlikle durmaz. Ya da kendini gösterir mama falan ister balkona gelip.1. katta oturuyoruz. Ama 2 gündür hiçbir yerde yok. Her yeri yüzlerce kez ailecek turladık. Mamalar koyduk her yere gelirde yer belki diye. Gelmedi. Yok hala yok. Asla evden uzaklaşacak bir kedi değil, kavga da edemez çok iyi huylu. Son dönemde hastalanmıştı arka tarafında hiç tüy yok yarısı tüylü yarısı tüysüz. Biri uyuz sanıp tekme mi attı acaba diye düşünüyoruz. Kediler sizin sandığınız gibi güçlü hayvanlar değiller hafif bir tekme bile onlar için iç kanama sebebi. Sırf bu yüzden aileme dışarı çıkarmayın onu dedim ama evde durduğu zaman da depresyona giriyordu yemek yemiyordu tüm gün yatıyor kilo veriyordu. Veteriner yine de çıkarmayın dedi. Çıkardık 1 hafta falan hiçbir şey olmadı iyileşti. Sonra bir anda kayboldu. Çok kötü durumdayım ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı, artık ağlarken nefesim daralıyor bayılacakmış gibi hissediyorum. Ne yapacağım? O hiç böyle yapmazdı. Tüm mahalleye baktım en az 5 site dolaştım ama yok. Döner mi kedisi olanlar tecrübesi olanlar konuşsun lütfen. Kısır olmasını göz önünde bulundurun. :(

Saçma sapan yorumlar atacaklar sakın bir şey yazmasın. Nankör kedi diyeceklerde defolsun hemen. Çok acı çekiyorum, o benim çocuğum gibi. Dalga geçenleri de Allah bu şek, ilde sınar umarım. Sizinde bir gün evladınız kaybolursa o zaman görürüm. O yüzden saçma sapan yorumlar yapmayın. Allah yanınıza bırakmaz çünkü

Kedim 2 gündür kayıp lütfen yardım?
Cevapla