Merhaba arkadaşlar kalıcı dövme yaptırmak istiyorum. Günah olduğu için korkuyorum. Bunu araştıran var mı?

Merhaba arkadaşlar hayatımda dövme tutkusunun yeri ayrı benim için. Ama hep şu günah olur yok ömür boyu cenabet gezersin gibi laflar beni çok ürküttü. Geçici dövme deri üstüne işlendiği için sanırım günahmış. Ama kalıcı dövme deri altına işlendiği için öyle bir problem yok diyorlar. Biraz yardım edin lütfen çok kararsızım.
Merhaba arkadaşlar kalıcı dövme yaptırmak istiyorum. Günah olduğu için korkuyorum. Bunu araştıran var mı?
Cevapla