Tartıda ağır çıkıp normalde zayıf olmak güzel bisey mi ve ne demek?

Tartılıyorum 52-53 kilo falanım. Boyum 165. Ama 46-47 gösteriyorum. Vücut kemikli biraz. Kas kütlem mi fazla yani bunun bir aciklamasi vardir. Şu an rahatsız oluyorum çünkü 52 diyom kimse inanmıyo. Yakın arkadaslarım var benle aynı kilo onlar vermeye çalışıyo ben almaya. Olduğumdan az durdugum icin rahatsızım.
Tartıda ağır çıkıp normalde zayıf olmak güzel bisey mi ve ne demek?
Cevapla