Olcan bey yazarken beyin B si büyük mü olmalıdır küçük mü?

Zamanında ezberci eğitim ve sınav kaygıları ve dersi geçme ihtiyacı dışında öğrenme ihtiyacı sistemimiz sayesinde hiç hissetmedim sadece ne gerek var dedim keşke 100 yaşına gelen ülkemizde hala eğitim sistemini konuşmasaydık ama durum bu işte. Neyse yazarken fark ettim acaba b normal küçük mü olmadı yoksa isimden sonra geliyor büyük mü olmalı bilemedim?
Olcan bey yazarken beyin B si büyük mü olmalıdır küçük mü?
Cevapla