Evde kimse yoksa kargo ne olur?

Ben Aliexpessten tişört aldım gelmesine az kaldı evde olmiycam kapıya kargocu bey bu kutuya koyabilirsiniz diye not yazıp isim ve imzamı atsam nasıl olur? Kargom bana oluşmazsa ne olur?
Evde kimse yoksa kargo ne olur?
Cevapla