Almanciyim ve Türkiyeye yerlesip doktor asistanligi yapmak istiyorum bir yardimci olabilirmisiniz?

Ben Almanyada doktor asistanligi yapiyorum ve daha yeni oldu meslek egitimine basliyali burda egitimi tamamlamadan Türkiyede bir klinikte ya da hastanede calisma imkanim varmi?
Almanciyim ve Türkiyeye yerlesip doktor asistanligi yapmak istiyorum bir yardimci olabilirmisiniz?
Cevapla