Şahsen bu aktör dizide en iyisiydi bence adam rol yapmadı yaşadı resmen ! Herkesten nefret ettirdi jest mimiklerini vs. çok iyi kullandı. Bir joffrey bide bu.. 





ölürken içimin yağları eridi. sonra lan dedim noluyo. Dizi lan bu :D adam o kadar etkilemiş beni rolüyle
Başarılı olmasa dünyaca bu kadar küfür yemezdi 😉
Cevap
4Cevap
izledigim dizide öldügüne sevindigim nadir karakterlerden birisi yani:)
çok güzel yapıyor rolunu
valla onu bunu bilmem de 1 bölüm 10 milyon dolar yaklaşık 35 milyon (trilyon) a çekildiğine göre malı götürüyolar onu iyi biliyorum
:D bence hak ediyorlar ama sırf jon snowun bunu dövdüğü sahnenin çekimi 10 saat sürmüş :D
nerde dövdü ya yeni bölüümde mi :D vay acemiler bir dövüş sahnesi 10 saat mi sürer :D
aaa sen daha yeni bölümleri izlemedin mi :D abooo çok fena spoiler vericektim hee :D
izlemedim kumbarada biriktir gibi biriktirip izliyorum :D
Diğer yorumları sakın okuma terk et burayı :D
Başarılı mıydı? (mıydı?) yoksa O-o
nefret ettirmek o kadar zor değil.. çok büyük becerisi yok bence
Bunu bilmiyorum
yok degildi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar