bağlamak derken , boynunuza geçirmek değil bildiğiniz baştan bağlamak :D






bilmiyom la resimdeki gibi basit olacağını düşünmemiştim hiç asdsa :D
https://i.imgur.com/UtDpMod.gif
bir ara dene :D
Biliyorum
Ailemde takım elbise giymeyen yok prensip meselesi
owwwwww elit aile hesabı :D
burdan tanıyorsundur :>)
www.kizlarsoruyor.com/uye/hayataynasnyansimasi
ögrenmekde çok zorlanmışdım ama artık 3,4 farklı şekilde baglayabiliyorum
bende baya zorlanmıştım harbi zordu :D
Evet biliyorum :D basit bişiy zaten öğrenmemek daha zor.
ilk başta o kadar da kolay değil ya da sen fazla beceriklisin :D
Cevap
8Cevap
Biliyorum arada bazen abimin kravatini ben baglarim😉
ben kızlar bilmez diye düşünüyodum :D
bende sürekli üniforma giymek zorunda olduğum için unutmamaya çalışıyorum :D unutmamak iyidir , millete dil dökmektense kendi işini kendin gör en güzeli :>)
minnettarım iyi geceler :>)
Takmıyorum lisedede dönem bașında birine bağlatır bütün sene götürürdü beni
Hiç kullanmadım yaz tatilinde kotonda calismistim bir ara mankene kravat bağlıyodum ama zar zor 10 farklı şekil deneyip birini tutturuyodum 😂😂😂
Rahmetli annem bağlardı kravatımı. Ondan öğrendim. Sonra o gitti ben kravat takmadım bir daha..
başın sağolsun usta , dilerim mekanı cennet olur
Amin dostum. İnşallah. Sağolasın..
Vallahi en son lisede takmıştım kravatı 😒 Ben bağlamayı bilmem hiç kafam karışır zaten ihtiyacımda olmadı hiç babam bağlıyordu benimkileri
mecburen öğrendim ben neden takıyım ki
Lisede babama bağlatıyordum.
Lisede mecbur öğreniyorsun :D
Biliyorum, takmıyorum.
Biliyordum ama unuttum
Bağlamayı biliyorum.
ilginç :D
Neden 😊
kızlar genelde kravat bağlamayı bilmez diye düşündüğüm için :>) sori
Hep genelleme yaptığınız için yanılma ihtimaliniz yükseliyor işte 😊
Evet biliyorum okulda takiyorum
Lise zamaninda ogrenmistim unutmus olabilirim
Biliyorum
kapanmadan önce taktın mı hiç :>)
bende tam cevap vermiyosun diye engellemeye gidiyodum :D teşekkürler iyi geceler
Biliyorum
Bilmiyorm :)
hiç bilmem. d
kim bağlıyo takcan zaman :>)
biliyorum.
Bilmiyorum
Biliyorum :)
Biliyorum
hyr :/
Evet bilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar