Kaybolmuyor. İzleri kalıyor. Ve yeri uyuşuyor. Yani acı hissetmiyorsun dıştan. İçten seneler sonra da aprı yapabiliyor. Annem mesela ütü yaparken buharıyla karnını yakmıştı fakat acı hissetmediği için fark etmedi. Üzerini değiştirince kavardığı ı ve kırmızı olduğunu fark etmişti
Hamilelikte oluşan çatlaklardan vs bahsetmiyorum kiloları vermen zorlaşıyor zayıf olsada sarkıyor felan zor iş valla. hamilelik vücudu kötüleştiriyor eğer çok çok dikkat etmezsen. Gerçi yapıylada alakalı dikkat etsende kötü olabiliyor
En İyi Cevaplar