Muhabbet kuşumun üstüne oturdum ve öldü. Cesedini gömeyim mi ne yapayım?


4 yıldır beslediğim Nurullah bugün hakkı rahmetine kavuştu. Kafesten çıkarmıştım tur atsın diye koltuğun üzerine konmuş. Normalde hiç yere konmaz. Bende içeriden geldim ve fark etmeden koltuğa oturdum. Koltuğa da usulca oturmadım, yorgunluğum sebebiyle ''Oh be dünya varmış'' deyip bütün yükümü koltuğa bıraktım. Kalktım sonra ağzından hep kan gelmiş sanırım organları falan patladı. Moralim bozuldu açıkçası. Onu gömeyim mi yoksa ne yapayım çöpe atmak olmaz diye düşünüyorum.
Muhabbet kuşumun üstüne oturdum ve öldü. Cesedini gömeyim mi ne yapayım?


Muhabbet kuşumun üstüne oturdum ve öldü. Cesedini gömeyim mi ne yapayım?
Cevapla