Sıcaklardan dolayı saçım terliyor çektiğim fön bozuluyor. Şekli korumak için ne yapmalıyım?



Wax ya da jole sür ama doğal halini daha tavsiye ederim.
Sprey kullanıyor mısın
Bilemedim tatlım ya
Tamam canısı☺️
Eig için teşekkürler
En bilmedigim konu
Hayatim boyunca hic yapmadim 😀fönde cekmedim 😀
Yoo ne yalnizi kim yalniz 😒😂
Cevap
1Cevap
Kafanı kestir 😂😂😂 kesin çözüm 😆😆
Ne oldu ya 😑😑😮
Niye yazayım ki 😅😆
Sorularına cevap veriyorum arada yeterli bnce 😊
o nası tip a q.
sprey SIK, jel sür
Limon şart
saç spreyi
Sprey sk
Ayy yazık tipsiz
Tipine tukurdugum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar