Evde yumurta makarna biraz kaşar kalmıştı öğrenciyiz sipariş edemedik. İnternetten bu tarifi buldum kaşar rendesi 1 bardaktan az oldu ama yiyen var mı güzelmi tadı inşallah araya gitmez fırında şu an :(


Valla biz askerde yiyorduk onu ben sevmiyordum belki senin damak zevkine uygundur yapmışken ye bari çöpe gitmesin 😊
Ona beşamel sos yapman lazım harmanlayıp tepsi ile frinlaman gerekir. #Dasdfghjkl
Bilmemki fırında benli makarna yiyen var mı daha önce hiç yemedim bende kaşarım zaten
:D :D :D :D
Onun üstüne bide sarimsakli yoğurt öyle çok güzel oluyor ben hep öyle yerim 😂
Cevap
16Cevap
Nasıl bir montaj sa bu ben mantar da koyuyorum çok lezzetli 😆😆😆
Öğrenciyseniz önce bir kedi köpek bulun verin 10 dk içinde ölmezse devam
Ya fırında makarna güzel olur lan aslında
bir denemek lazım yanı amaa
Bu montajı yapan kör oldu
ne?
Yedim güzel yapılması gerek
Kaşarlı makarna 10 numara ya canım çekti :) .
çook güzel afiyet olsun size
Hem yerim hem yaparim cok guzel oluyo
o nası fotoşop ln tükürdüm ekrana
Şu anda fırında makarna yiyorum
Evdekiler yapıyor güzel oluyor
Duzgun montaj yapsaniza bu ne
Yedim güzel
oda nee eniyisi sade ketçaplı
hıhı yedım
güzelmi
eline sağlık güzel
Hic yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar